پیام سپاهان
امام جمعه راوند کاشان مطرح کرد:
نقش مساجد در راستای تشویق نوجوانان به حضور در اجتماع
چهارشنبه 8 آبان 1398 - 13:20:09
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه راوند کاشان با بیان اینکه نقش مساجد در راستای تشویق نوجوانان به حضور در اجتماع غیرقابل انکار است، گفت: لازم است دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی حضور پرشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در فرهنگسرای المهدی(ع) با بیان اینکه هشتم آبان ماه در تقویم ایران یادآور رشادت ها و دلاوری های قهرمانی 13 ساله است، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب در وصف این قهرمان از شهید محمدحسین فهمیده به عنوان رهبر خود نام برده است.
وی با اشاره به اینکه تمام نوجوانان و دانش آموزان ایران اسلامی در همه زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و غیره خود می توانند به نوعی حسین فهمیده باشند، ابراز داشت: لازم است نوجوانان و دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی حضور پرشور و گسترده داشته باشند.
امام جمعه راوند کاشان ضمن توصیه به مربیان و معلمان برای مشارکت دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی تصریح کرد: وجود نهادها و موسسات فرهنگی همانند فرهنگسراها می تواند حضور نوجوانان را در مشارکت های اجتماعی فعال تر کند.
نقش مساجد در راستای تشویق نوجوانان به حضور در اجتماع غیرقابل انکار است
وی همچنین نقش مساجد در راستای تشویق نوجوانان به حضور در اجتماع غیرقابل انکار دانست و افزود: وجود برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی متناسب با نوجوانان و دانش اموزان و تاثیر این گونه برنامه ها می تواند نقش موثری در تربیت آن ها داشته باشد.
حجت الاسلام اصل حسینی با اشاره به برگزاری فوق برنامه های فرهنگی در مدارس اظهار داشت: حضور فعال دانش آموزان در این برنامه ها در مدارس می تواند زمینه ساز حضور فعال آن ها را در مشارکت های اجتماعی فراهم آورد.
شایان ذکر است ویژه برنامه روز نوجوان با حضور جمع کثیری از دانش آموزان منطقه راوند کاشان توسط فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113070/نقش-مساجد-در-راستای-تشویق-نوجوانان-به-حضور-در-اجتماع
بستن   چاپ