پیام سپاهان
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور:
ارائه تسهیلات بدون برنامه، جمعیت بیکاران بدهکار را افزایش می‌دهد
دوشنبه 6 آبان 1398 - 14:52:08
پیام سپاهان - معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور گفت: اقتصاددانان و افراد متخصص معتقدند که در شرایط رکود اقتصادی و بحران‌ها، مشاغل خرد و کوچک حلّال مشکلات هستند.

به گزارش ایسنا، محمدصادق بیجندی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نائین، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک‌نهاد برآمده از انقلاب اسلامی و همچنین به تعبیر رهبری یکی از رویش‌ها و ستون‌های انقلاب است که در همین خصوص بر اساس دستور وزارت تعاون مجموعه جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک‌نهاد توسعه‌دهنده برگزیده‌شده است تا در خدمت آحاد جامعه باهدف توسعه مشاغل خانگی باشیم.
وی ادامه داد: نهادهای توسعه‌دهنده در تمام کشورهای پیشرفته در جهان، نقش پیاده‌سازی و اجرای سیاست‌ها و آئین‌نامه‌ها را بر عهده دارند و با توجه به این امر، جهاد دانشگاهی حلقه واسط میان بخش‌های دولتی و خصوصی است، بنابراین در تلاش هستیم به‌عنوان نهاد توسعه‌دهنده، دستگاه‌های دولتی و خصوصی را به یکدیگر نزدیک کنیم.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور بابیان اینکه امروز در ظالمانه‌ترین دوران تحریم ایران به سر می‌بریم، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد حاکم شدن شرایطی خاص در اقتصاد کشور هستیم، ازاین‌رو اقتصاددانان و افراد متخصص معتقدند که در شرایط رکود اقتصادی و بحران‌ها مشاغل خرد و کوچک حلّال مشکلات هستند.
بیجندی نگاه جهاد دانشگاهی را در طرح توسعه مشاغل خانگی کاملاً علمی دانست و گفت: برای پیشبرد اهداف از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و از تمام دوستان انتظار یاری‌رسانی داریم، چراکه بیش از 300 برند ملی در این طرح با جهاد دانشگاهی در همکاری هستند و از ابتدای این طرح با این برندها گفت‌وگو کرده‌ایم و نکته حائز اهمیت شیشه‌ای بودن و شفاف بودن این طرح است.
وی تصریح کرد: باید به یاری شغل‌های کوچکی بشتابیم که در حال فعالیت هستند و نباید همواره به فکر ایجاد واحدهای گوناگون تولیدی باشیم که دارای همتاهای زیادی هستند. باید گفت با ارائه تسهیلات جمعیت بیکاران بدهکار را افزایش می‌دهیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113005/ارائه-تسهیلات-بدون-برنامه،-جمعیت-بیکاران-بدهکار-را-افزایش-می‌دهد
بستن   چاپ