پیام سپاهان
همزمان با دومین کنفرانس گل محمدی انجام می شود؛
برگزاری نشست تخصصی گیاهان دارویی و قارچ‌های کوهی در دانشگاه کاشان
يکشنبه 5 آبان 1398 - 12:00:10
پیام سپاهان - دبیر دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی از برگزاری اولین نشست تخصصی اساتید و پیشکسوتان گیاهان دارویی و قارچهای کوهی ایران همزمان با دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی، 22 تا 24 آبان امسال در پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، مریم اخباری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این نشست به منظور بحث و تبادل نظر اندیشمندان و پیشکسوتان کشور در حوزه گیاهان دارویی و اتخاذ تصمیمات مهم کاربردی در این حوزه برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تقارن این رویداد با دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی که از نظر تناسب بومی و منطقه ای موضوع، ارزش ملی و وجهه بین المللی در نوع خود کم نظیر است، فرصت مناسبی برای دستیابی به اهداف مهم در حوزه گیاهان دارویی و معطر در کشور فراهم می کند.
رئیس پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد که این رویداد موجب همکاریهای نزدیک و هدفمند میان دانشگاه زنجان و دانشگاه کاشان در این حوزه شود مقدمه ای بر همکاریهای جدی بین دانشگاهی در کشور باشد.
اخباری همچنین یاداور شد: دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان "Rosa damascena 2019" با همکاری مشترک اتحادیه انجمنهای گیاهان دارویی کشور و دانشگاه کاشان و با حمایت شرکت طبیب دارو که یک شرکت فعال بین المللی در زمینه تولید، فرمولاسیون و تحقیقات مربوط به کشت و صنعت گیاهان دارویی و معطر است در قمصر برگزار خواهد شد. تاکنون بیش از 50 چکیده از ایران و سایر کشورها به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.
وی از ارائه تعدادی سخنرانی کلیدی توسط اساتید مدعو از کشورهای فرانسه، ترکیه و انگلیس در این کنفرانس خبر داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112979/برگزاری-نشست-تخصصی-گیاهان-دارویی-و-قارچ‌های-کوهی-در-دانشگاه-کاشان
بستن   چاپ