پیام سپاهان
واژگونی خودرو در مرنجاب آران‌وبیدگل 6 مصدوم برجا گذاشت
شنبه 4 آبان 1398 - 9:58:17 AM
ایرنا
پیام سپاهان - کاشان- سرپرست اورژانس 115 شهرستان آران‌وبیدگل از آسیب دیدن 6 نفر بر اثر سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر کویر مرنجاب از توابع این شهرستان خبر داد.

مصطفی قربانی روز شنبه در گفت‌وگویی افزود: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری نیسان پاترول در مسیر مرنجاب شب گذشته دریافت شد که نیروهای اورژانس با 2 دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به سرعت در محل حضور یافتند.
وی بیان کرد: 6 نفر خانم و آقا در این سانحه رانندگی از ناحیه‌های سر، گردن، دست و پا دچار آسیب شده بودند که پس از اقدام‌های درمانی اولیه به بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران‌وبیدگل منتقل شدند.
سرپرست اورژانس 115 شهرستان آران‌وبیدگل با بیان اینکه حال عمومی آسیب‌دیدگان مناسب گزارش شده است، اضافه کرد: با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران به منطقه کویری مرنجاب به ویژه در روزهای پایانی هفته شاهد وقوع سانحه‌های رانندگی در این منطقه هستیم.
بر اساس آمار اعلامی جمعیت هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آران‌وبیدگل، بیش از 10 نفر از ابتدای سال‌جاری تا کنون در اثر سانحه‌های رانندگی در این مسیر آسیب دیده‌اند.
منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب واقع در 50 کیلومتری شمال آران‌وبیدگل که به طور میانگین 2 هزار و 500 نفر در هفته بازدیدکننده دارد، یکی از بکرترین و زیباترین نقاط کویری کشور است.
شهرستان آران‌وبیدگل در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112921/واژگونی-خودرو-در-مرنجاب-آران‌وبیدگل-6-مصدوم-برجا-گذاشت
بستن   چاپ