پیام سپاهان
سردار اشتری خبر داد
افزایش 74 درصدی زائران کربلا در اربعین 98
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 20:17:03
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در همایش بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری شاهد افزایش 74 درصدی زائران نسبت به سال گذشته بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار حسین اشتری عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های نهصت عمرانی فرماندهی انتظامی اصفهان، با بیان اینکه بیش از 50 درصد اطلاعاتی که در خصوص آسیب‌های اجتماعی و جرائم به ما می‌رسد از سوی مردم اطلاع رسانی می‌شود، اظهار داشت: مابقی اطلاعات از طریق توانمندی‌های فنی و اطلاعاتی صورت می‌گیرد.
علت و عوامل جرائم باید با همکاری نهادهای مرتبط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد
وی با بیان اینکه نیری انتظامی هم در کشف جرائم و هم پیگیری‌های لازم در این ارتباط موفقیت‌های خوبی داشته‌ است، ابراز داشت: علت و عوامل جرائم باید با همکاری نهادهای مرتبط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا در راستای پیشگیری آنی از جرائم، برنامه ریزی های اصولی انجام شود.
فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق ستاد کل نیروهای مسلح، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مربوطه امیدوار هستیم شرایط و نیازهای نیروی انتظامی ارتقاء پیدا کند و بخشی از خدماتی که به مردم ارائه می‌دهیم نیز با حمایت و کمک‌های مردم انجام شود.
نقش مؤثر وزارت راه و ترابری در ایمن سازی و هوشمندسازی راه‌ها
وی با اشاره به نقش مؤثر وزارت راه در ایمن سازی و هوشمندسازی راه‌ها و توجه به برطرف کردن نقاط حادثه خیز، بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی همکاری بسیار خوبی با ناجا داشته است و ما نقاط حادثه خیز را به وزیر معرفی کرده‌ایم و امیدوار هستیم با همکاری‌های وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مسئول در این عرصه این خلأها و مشکلات جاده‌ها برطرف شود.
سردار اشتری با بیان اینکه در همایش بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری شاهد افزایش 74 درصدی زائران نسبت به سال گذشته بودیم، تاکید کرد: افراد در سه ثانیه امکان عبور از گیت‌ها را داشتند و نیروی انتظامی در این عرصه با تمام توان تسهیل کننده عبور و مرور زائران و تأمین کننده امنیت بوده است.
کاهش 13 درصدی تصادفات در استان اصفهان
وی از کاهش 13 درصدی تصادفات در استان اصفهان خبر داد و گفت: تفویض اختیارات به استان‌ها و برون سپاری اختیارات و وظایف، در عرصه کاهش تصادفات مؤثر بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112827/افزایش-74-درصدی-زائران-کربلا-در-اربعین-98
بستن   چاپ