پیام سپاهان
فرماندار اصفهان: دولت سرمایه‌گذاری خوبی در شهرکهای صنعتی کرد
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 17:02:51
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار شهرستان اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های مختلف منجمله خدماتی در شهرکهای صنعتی از جمله مراکز صنعتی این استان انجام داده است.

حسین سیستانی محمدآبادی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی سروش بادران افزود: این خدمات انواع مختلفی دارد اما مهمترین آنها ایمنی در مقابل حوادث و آتش‌سوزی در این شهرکهاست.
وی گفت: آتش‌سوزی در یک واحد صنعتی کل سرمایه و حاصل عمر یک مجموعه را از بین می‌برد و خسارت‌های زیادی را بوجود خواهد آورد.
فرماندار شهرستان اصفهان اظهارداشت: تاکنون حدود 31 ایستگاه آتش‌نشانی در نواحی و شهرکهای صنعتی استان توسط شرکت شهرکهای صنعتی ایجاد شد و امروز هم یکی از این ایستگاهها با تعداد قابل توجه آتش‌نشان و خودرو اطفا حریق به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: نیروها و تجهیزات این ایستگاه خدمات خود را در صورت وقوع حادثه، به روستاها و شهرهای همجوار هم ارائه خواهند داد.
سیستانی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این ایستگاه آتش‌نشانی نعمت با ارزشی برای خدمت به صنعتگران و تولیدکنندگان در سال رونق تولید محسوب می‌شود.
ناحیه صنعتی سروش در 15 کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده و از سه جهت شمال، غرب و شرق به زمین‌های کشاورزی سروش بادران محدود می‌شود و از جنوب به جاده اصفهان- سروش بادران امتداد می‌یابد.
در شهرستان اصفهان 11 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و 2 شهرک صنعتی خصوصی با 2 هزار و 500 هکتار مساحت وجود دارد.
استان اصفهان با 70 شهرک و ناحیه صنعتی در 12 هزار هکتار و 120 هزار نفر اشتغال از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112817/فرماندار-اصفهان--دولت-سرمایه‌گذاری-خوبی-در-شهرکهای-صنعتی-کرد
بستن   چاپ