پیام سپاهان
نکویی:
ترکیب و شکل شورای هماهنگی اصلاحات استان اصفهان تغییر نمی‌کند
چهارشنبه 1 آبان 1398 - 12:06:26
پیام سپاهان - رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: ترکیب و فرم اساس‌نامه شورای هماهنگی اصفهان بیشتر به شورای عالی سیاست‌گذاری شبیه است، بنابراین تغییری در شورای هماهنگی اصلاحات استان اصفهان به وجود نمی‌آید.

علی نکویی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص صحبت‌های دبیرکل حزب مردم‌سالاری مبنی بر ساماندهی شوراهای هماهنگی جبهه اصلاحات استان‌ها در سراسر کشور، اظهار کرد: این گروهی که آقای کواکبیان از طرف آن‌ها سخن می‌گوید در حقیقت شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب است. گروه‌هایی هستند که افرادشان جز احزاب هستند و اسمشان را به جای اینکه بگذارند شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب می‌گذارند شورای هماهنگی اصلاح طلب.
وی افزود: در اصل چند حزب اصلاح‌طلب، شورا را تشکیل داده‌اند و دنبال بودند که در استان‌ها هم بتوانند تشکیلاتشان را راه‌اندازی کنند و ماهیت و شکل آن با شورای هماهنگی اصفهان فرق پیدا می‌کند، اما شورای هماهنگی اصفهان نامش تغییر نمی‌کند. باید اسمشان را می‌گذاشتند احزاب اصلاح طلب که به هر دلیلی این کار را نکرده‌اند.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: هم‌اکنون کسانی که عضو آن مجموعه هستند همه‌شان احزاب هستند و شخصیت‌های حقیقی جز آن نیستند. شورای اصفهان ترکیب و فرم اساس‌نامه‌اش بیشتر به شورای عالی سیاست‌گذاری شبیه است، بنابراین تغییری در شورای هماهنگی استان اصفهان به وجود نمی‌آید.
نکویی در خصوص واژه "ساماندهی شوراها"، تصریح کرد: در ترکیبی که آقایان دارند آن ترکیب با شوراهای استان‌ها فرق می‌کند و خیلی از احزاب در استان‌ها وجود ندارند و هنوز شورای هماهنگی اصلاحات در برخی استان‌ها تشکیل نشده است. البته هنوز با شورای اصفهان تماسی در این خصوص نداشته‌اند، اما برداشت بنده این است که قصد دارند در استان‌ها شعبی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر باید به دنبال این باشند که احزاب را قوی کنند و شعب احزابشان قوام داشته باشد تا بتوانند شوراهایشان را تشکیل دهند. این ادعای دبیرکل حزب مردم‌سالاری، شامل شورای اصفهان نمی‌شود، اما شاید شامل حال استان‌های دیگر شود. در رابطه با شورای هماهنگی استان اصفهان باید ایشان به اصفهان بیاید و پیشنهادهای خود را ارائه کند تا بررسی کنیم. خیلی از استان‌ها شورای هماهنگی اصلاحات ندارند و احزاب اصلاح‌طلب باید در تمام استان‌ها فعال شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112790/ترکیب-و-شکل-شورای-هماهنگی-اصلاحات-استان-اصفهان-تغییر-نمی‌کند
بستن   چاپ