پیام سپاهان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
اتمام بیمارستان 320 تختخوابی بقیه الله مطالبه جدی مردم کاشان است
سه شنبه 30 مهر 1398 - 16:54:15
پیام سپاهان - کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: ساخت و تکمیل هر چه سریع تر بیمارستان 320 تختخوابی حضرت بقیه الله از مطالبات جدی مردم کاشان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید جواد ساداتی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه صنایع غذایی و دارویی در حوزه سلامت توسعه چندانی نیافته است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های گسترده منطقه کاشان در کشت و بهره برداری داروهای گیاهی توسعه بیش از پیش صنایع غذایی و دارویی در این منطقه لازم و ضروری است.
وی با اشاره به ساخت بیمارستان 320 تختخوابی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) کاشان ابراز داشت: اتمام ساخت این پروژه یکی از مطالبات جدی مردم کاشان در حوزه سلامت است.
لزوم ورود جامعه پزشکی کاشان به حوزه گردشگری سلامت
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با دعوت از جامعه پزشکی کاشان برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای گسترده گردشگری منطقه کاشان، در صورت ورود به حوزه گردشگری سلامت می توان شاهد اثرات خوبی در اقتصاد و اشتغال منطقه کاشان باشیم.
وی با بیان اینکه بخش گسترده ای از افراد بیکار منطقه کاشان مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است، ابراز داشت: با توسعه صنایع دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و داروسازی در منطقه کاشان می توان زمینه اشتغال پایدار تعداد زیادی از بیکاران منطقه را فراهم کرد.
تصویب تاسیس رشته داروسازی توسط شورای گسترش آموزش عالی
ساداتی نژاد با اشاره به تصویب ایجاد رشته داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط شورای گسترش آموزش عالی تصریح کرد: وجود این رشته از نظر پدافند غیرعامل جزو نیازهای ضروری بخش سلامت منطقه کاشان است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان باید آمادگی گسترش و توسعه شبکه بهداشت را به دیگر شهرهای شمال استان اصفهان داشته باشد.
شایان ذکر است بعد از حدود دو سال و هفت ماه از ریاست دکتر ابراهیم کوچکی بر دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با حکم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر علیرضا مروجی به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شدند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112761/اتمام-بیمارستان-320-تختخوابی-بقیه-الله-مطالبه-جدی-مردم-کاشان-است
بستن   چاپ