پیام سپاهان
فرماندار کاشان:
بیش از 1500 شرکت خدماتی و تولیدی در کاشان مشغول فعالیت هستند
سه شنبه 30 مهر 1398 - 15:19:44
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: بیش از یک هزار و 500 شرکت خدماتی و تولیدی در کاشان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان کاشان در بخش صنعت و گردشگری دارای ظرفیت های فراوانی است، اظهار داشت: وجود ناحیه ویژه اقتصادی، گمرک مستقل، چندین شهرک صنعتی و همچنین جاذبه‌های فراوان گردشگری کاشان تنها بخشی از ظرفیت های ممتاز این شهرستان است.
وی با اشاره به وجود راه های ایمن به عنوان یکی از شاخصه های توسعه ابراز داشت: قرار گرفتن کاشان در کریدور شمال-جنوب و همچنین اتصال به راه آهن سراسری باعث ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و بازرگانان و همچنین توسعه کاشان شده است.
برگزاری همایش توسعه صادرات فرش ماشینی، فرصتها و چالشها در کاشان
فرماندار کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کاشان در روزها و هفته های آینده شاهد دو رویداد مهم در بخش صنعتی و بازرگانی است، تصریح کرد: برگزاری همایش توسعه صادرات فرش ماشینی، فرصتها و چالشها و همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و صنایع وابسته می تواند نقش مهمی در توسعه تجارت و همچنین تقویت مشارکت فعال تولیدکنندگان و صنعتگران داشته باشد.
وی با اشاره به اعزام تیم های بازرسی فرمانداری کاشان برای بررسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی کاشان اظهار داشت: این تیم بازرسی تاکنون از دو اداره پست و ثبت احوال بازدید کرده اند و مسائل مرتبط در دو حوزه «حقوق شهروندی» و «حجاب و عفاف» مورد ارزیابی قرار گرفته اند.
مرتضایی با بیان اینکه این تیم بازرسی در هر هفته از دو دستگاه اجرایی بازدید می کند، ابراز داشت: ادارات کاشان در این دو حوزه و در شاخص هایی نظیر نحوه خدمات رسانی به مردم، امکانات و تجهیزات، رسیدگی به شکایات و غیره مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وجود 1500 واحد تولیدی-صنعتی در کاشان
وی با اشاره به وجود یک هزار و 500 واحد تولیدی-صنعتی در کاشان و اهتمام فرمانداری کاشان برای رفع موانع تولید در هر یک از این واحدها تصریح کرد: به این منظور کارگروه رفع موانع تولید فرمانداری کاشان هر هفته از یک واحد صنعتی و تولیدی بازدید و برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی پیگیری های لازم را انجام می دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112752/بیش-از-1500-شرکت-خدماتی-و-تولیدی-در-کاشان-مشغول-فعالیت-هستند
بستن   چاپ