پیام سپاهان
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:
باشگاه ذوب‌آهن 45 میلیارد تومان بدهی سنواتی دارد
دوشنبه 29 مهر 1398 - 18:46:19
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن 45 میلیارد تومان بدهی سنواتی دارد و حساب‌های جاری باشگاه توسط مراجع قضایی مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، جواد محمدی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره فعالیت خود در باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: دو ماه می‌شود که به عنوان سرباز در ذوب‌آهن خدمت می‌کنم و اعتقادی به پست و مقام ندارم بلکه معتقدم اگر خدمت‌گذار باشم بهتر است.
وی افزود: خوشحال هستم که این خدمت‌گذاری در باشگاه با عظمت ذوب‌آهن با 50 سال قدمت انجام می‌شود که این عظمت وابسته به امپراطوری کارخانه ذوب‌آهن با آن سرمایه عظیم مادی و معنوی است.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مدیریت این باشگاه را مسئولیت سنگینی توصیف کرد و ادامه داد: مجموعه ذوب‌آهن با این عظمت برنامه نیازمند جدیت و پشتکار، هم‌افزایی و کار تیمی است و احترام به پیشکسوتان، توجه به مسائل فرهنگی و نیز هم‌افزایی با دلسوزان باشگاه رویکردهایی است که ما دنبال می‌کنیم.
لزوم استفاده از همه توانمندی‌های باشگاه ذوب آهن
وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه توانمندی‌های باشگاه افزود: تلاش ما این است که از همه توانمندی‌های باشگاه استفاده کنیم و حضور کربکندی نمونه این موضوع است که باعث ایجاد دلگرمی برای دلسوزان و هواداران باشگاه شد.
محمدی گفت: همچنین تیم بزرگسالان ما نیز تیم بسیار خوبی است که در آن جوانان در کنار بزرگترها بازی می‌کنند و هماهنگی و یکدستی این تیم کمی زمان‌بر است؛ ما از این تیم قاطعانه حمایت می‌کنیم و مطمئنا در آینده، تیم باصلابت‌تری را شاهد خواهیم بود.
وی از بدهی 42 میلیارد تومانی ذوب‌آهن خبر داد و افزود: برخی مشکلات در بدنه ذوب‌آهن وجود دارد که پاسخ‌گو خواهیم بود چراکه رسانه‌ها و مردم حق دارند بدانند در ذوب‌آهن چه می‌گذرد.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بیان داشت: این باشگاه 42 میلیارد تومان بدهی سنواتی دارد و فردا جلسه مجمع باشگاه است؛ میزان اعتبار مصوب کمک به باشگاه 25 میلیارد تومان بوده است و تیم فوتبالمان نیز 45 میلیارد تومان بسته شده است.
وی اضافه کرد: زمان معارفه من روز آغاز لیگ بوده است و هیئت مدیره جدید نقشی در بسته شدن قراردادها و و تیم‌های پایه مگر برای مهران حاتمی به منظور معرفی برای سرمربیگری تیم بسکتبال ذوب‌آهن نداشته است.
محمدی ادامه داد: 24 تیم در رشته‌های مختلف تحت نام ذوب‌آهن فعالیت می‌کنند که مجموع قراردادهای این تیم‌ها به 100 میلیارد تومان می‌رسد و تعهد به این میزان کار ساده‌ای نیست.
وی افزود: طی این 2 ماه اخیر، بیش از 500 طلبکار به باشگاه مراجعه کرده‌اند و حساب‌های جاری باشگاه توسط مقام قضایی مسدود شده است.
پرداخت نصف همه قردادهای ذوب‌آهن
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از پرداخت 50 درصد قراردادهای بازیکنان ذوب‌آهن خبر داد و افزود: این بدهی‌های یک مسئله قانونی است و ما پای آن ایستاده‌ایم. امروز 50 درصد قراردادها به همه بازیکنان و تیم‌های ذوب‌آهن پرداخت خواهد شد و هفته گذشته نیز 10 رصد به تیم فوتبال بزرگسالان تزریق شد.
وی با اشاره به بدهی‌های ذوب‌آهن افزود: لورن وود از بازیکنان تیم بسکتبال ذوب‌آهن به دلیل طلب خود به فیبا شکایت کرده بود که مجموع بدهی‌های او به 205 هزار دلار می‌رسید و ما با 50 هزار دلار این بدهی را تسویه کردیم؛ همچنبن کیروش استنلی که به دلیل طلب 70 هزار دلاری‌ او نزدیک بود فیفا پنجره نقل و انتقالات را به روی ذوب‌آهن ببندد ولی با توافقی که با استنلی به عمل آمد، زیر 50 هزار دلار با او تسویه کردیم.
محمدی درباره پروژه‌های سخت‌افزاری تصریح کرد: در فولادشهر از گذشته زحمات زیادی کشیده شده است. روز گذشته قرارداد برق ورزشگاه امضا شده و نصب صندلی‌های ضلع شرقی ورزشگاه رو به اتمام است و برای گیت‌ها سیاست‌گذاریهای لازم انجام شده و و در چند روز آینده نصب خواهد شد؛ همچنین در حال اجرای سیستم پایش تصویری هستیم.
ممنوع‌المصاحبه نیستم
وی درباره مصاحبه نکردن خود و اینکه آیا ممنوع المصاحبه است یا خیر بیان داشت: من ممنوع‌المصاحبه نیستم اما باشگاه سخنگو دارد و نیازی به مصاحبه کردن من و هیئت مدیره نیست. آقای جمشیدی با رای هیئت مدیره به عنوان سخنگوی باشگاه تعیین شده‌اند تا به موقع پاسخگو باشند و چنانچه در موردی هم نیاز به موضع‌گیری شخصی من باشد با هماهنگی هیئت مدیره این کار انجام خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112705/باشگاه-ذوب‌آهن-45-میلیارد-تومان-بدهی-سنواتی-دارد
بستن   چاپ