پیام سپاهان
دومین کنگره موج سوم درمانهای رفتاری در کاشان برگزار می شود
دوشنبه 29 مهر 1398 - 17:17:26
پیام سپاهان - کاشان - دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری از برگزاری این کنگره از 29 آبان ماه تا اول آذرماه در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالله امیدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 130 مقاله به دبیرخانه کنگره موج سوم درمان های رفتاری ارسال شده است، اظهار داشت: از این بین 75 مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.
حضور تمام اقشار مردم در این کنگره آزاد و رایگان است
وی از حضور 16 سخنران از اساتید برجسته کشور در رشته روانشناسی بالینی در این کنگره خبر داد و ابراز داشت: حضور در جلسات سخنرانی مدعوین، میزگردهای تخصصی و سایر سخنرانی ها بدون ارائه گواهی برای تمامی افراد آزاد و رایگان است.
دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری افزود: اولین دوره این کنگره سال 1394 نیز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.
گروه روانشناسی بالینی در ایران و حتی فراتر از مرزهای ایران از نظر علمی و تحقیقاتی پیشرو است
وی با اشاره به اینکه گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طول تاسیس خود از هفت سال پیش تاکنون بیش از 80 مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی داشته است، تصریح کرد: فعالیت های علمی و پژوهشی این گروه در ایران و حتی فراتر از مرزها جز گروه های پیشرو رشته روانشناسی بالینی در بین دانشگاه هاست.
امیدی با اشاره به موج سوم درمان های رفتاری که بر مبنای معنویت برای درمان است، اظهار داشت: موج اول رفتار درمانی به صورت سنتی و موج دوم به صورت شناختی انجام می شد.
وی از ارائه مقالات پذیرش شده در دو بخش پوستر و سخنرانی خبر داد و تصریح کرد: مهمترین هدف از برگزاری این کنگره ارائه یافته های نوین در زمینه درمانهای رفتاری در امر آموزش، پژوهش و درمان است.
با توجه به معیارهای اجتماعی و جامعه شناختی، کاشان یک شهر شاد است
این استاد دانشگاه با بیان اینکه بر خلاف تصورات عامه، کاشان یک شهر غمگین نیست، ابراز داشت: در هر شهری که روابط اجتماعی و خانوادگی آن گسترده باشد، یک شهر شاد محسوب می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه از قدیم جامعه مردمان کاشان دارای روابط گسترده خانوادگی و اجتماعی بوده اند کاشان یک شهر شاد است.
دبیر علمی دومین کنگره موج سوم درمان های رفتاری تصریح کرد: این کنگره از 29 آبان ماه لغایت اول آذرماه در آمفی تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112698/دومین-کنگره-موج-سوم-درمانهای-رفتاری-در-کاشان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ