پیام سپاهان
مدیرعامل عمران شهرداری کاشان:
احیای بافت تاریخی و قدیمی کاشان سالانه 10 میلیارد ریال هزینه دارد
دوشنبه 29 مهر 1398 - 10:33:24 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان گفت: احیای بافت تاریخی و قدیمی کاشان سالانه بیش از ده میلیارد ریال هزینه در بردارد.

امین چناری  با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری این سازمان بیش از 40 هزار مترمربع بلوک فرش و جدول تولید کرده، اظهار داشت: از این مقدار 25 هزار مترمربع برای بهسازی معابر سواره رو کاشان و 15 هزار مترمربع آن برای بهسازی معابر پیاده رو شهر کاشان استفاده شده است.
وی از کف فرش و بدنه سازی در معابر ورودی بازار بزرگ کاشان در سه نقطه کوچه اصناف، کوچه درب زنجیر و پانخل خبر داد و افزود: این معابر با بیش از سه هزار مترمربع وسعت بهسازی شده است.
مدیرعامل سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان بیان کرد: 21 معبر سواره رو بافت تاریخی و قدیمی کاشان با متراژ تقریبی 15 هزار مترمربع نیز توسط این سازمان بهسازی شده است.
وی تصریح کرد: زیرسازی و بلوک فرش 25معبر سواره رو فاز دو ناجی آباد در متراژ تقریبی هفت هزار متر مربع نیز از جمله فعالیت هایی بوده است که سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان برای رفاه حال و آسودگی در تردد آسان ساکنین شهرک فاز 2 ناجی آباد کاشان انجام داده است.
چناری یکی از مهمترین وظایف این سازمان را بهسازی معابر دانست و اظهار داشت: در صورت خرابی آسفالت معابر در بافت تاریخی و قدیمی، آسفالت جمع آوری و محل آن زیرسازی و بعد بلوک فرش می شود که به دلیل اینکه بلوک فرش نشست ندارد باعث ماندگاری بیشتر معبر می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112669/احیای-بافت-تاریخی-و-قدیمی-کاشان-سالانه-10-میلیارد-ریال-هزینه-دارد
بستن   چاپ