پیام سپاهان
گل محمدی: دیدار ذوب‌آهن و شهر خودرو تقابل انگیزه‌هاست
يکشنبه 28 مهر 1398 - 18:57:52
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد تقابل انگیزه‌هاست و بازیکنان هر 2 تیم برای پیروزی با انگیزه بالایی بازی خواهند کرد.

یحیی گل‌محمدی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور اصفهان اظهارداشت: ذوب‌آهن از تیم‌های خوب کشور است خط حمله قوی دارد و قابل احترام است.
وی با قدردانی از باشگاه ذوب‌آهن به دلیل میزبانی و محل تمرین چمن برای تیمش تصریح کرد: ما برای یک هدف بزرگ به اصفهان آمدیم و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را خواهیم کرد.
گل محمدی با اشاره به اینکه تیم ذوب‌آهن برخلاف امتیازگری از کیفیت بالایی برخورداراست گفت: باخت هفته پیش در جام حذفی را فراموش کردیم و برای یک دیدار خوب در بازی فردا آماده هستیم.
وی با بیان اینکه باشگاه ذوب‌آهن از زیرساخت های خوبی برخوردار است افزود: فردا دیدار با کیفتی از از هر 2 تیم شاهد هستیم و امیدوارم بتوانیم با دست پر اصفهان را ترک کنیم.
سرمربی شهر خودرو مشهد با اشاره به شرایط متفاوت تیم ذوب‌آهن در زمان حضور وی به عنوان سرمربی و زمان کنونی گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته متفاوت است و مصدومیت برخی بازیکنان شرایط را برای ما سخت کرد و برخی از بازیکنان در اردوهای تیم ملی امید هستند و از یکی از آنها یک هفته می‌شود خبری ندارم.
وی با اشاره به اینکه گذشت زمان تیمم را هماهنگ‌تر خواهدکرد ، گفت: با این حال از دیدارها و امتیازاتی را که این لحظه در لیگ‌برتر کسب کردیم راضی هستیم و تلاش خود را برای بهتر شدن خواهیم کرد.
وی با اشاره به محرومین و مصدومین بازی فردا بیان کرد: در دیدار فردا بازیکن محرومی نداریم ولی فرشاد محمدی مهر را بخاطر مصدومیت و یکی از از بازیکنان نیکاراگوئه‌ای را در اختیار نداریم.
گل محمدی تصریح کرد: دیدار فردا انگیزه بالایی برای پیروزی در هر 2 تیم است و تقابل این 2 باعث می‌شود بازی خوب و باکیفیتی از هر دو تیم ارائه شود.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، دوشنبه 29 مهر سال جاری، تیم سپاهان میهمان گل گهر سیرجان است و ذوب‌آهن در فولادشهر به مصاف شهر خودرو مشهد می‌رود.
ذوب‌آهن در 6 بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رساند و در رده سیزدهم لیگ 16 تیمی ایران قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112650/گل-محمدی--دیدار-ذوب‌آهن-و-شهر-خودرو-تقابل-انگیزه‌هاست
بستن   چاپ