پیام سپاهان
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
آتش روشن کردن گردشگران در منطقه ناژوان مدیریت شود
يکشنبه 28 مهر 1398 - 15:31:51
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آتش روشن کردن در منطقه ناژوان هم از نظر آلایندگی‌های محیط زیستی خطرناک است و هم خطر آتش سوزی را در پی دارد که باید مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: مسئولان باید شرایط مناسبی برای حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس فراهم کنند تا با انتخاب افراد شایسته زمینه پیشرفت و رشد و آبادانی کشور را در سالهای آینده فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید از جهت‌گیری‌های سیاسی در انتخابات بپرهیزند، ابراز داشت: به یقین گروه‌های سیاسی نقش مهمی در پرشور ساختن فضای انتخاباتی دارند اما باید توجه کنیم که به دور از سیاسی بازی تنها مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.
سرمایه گریزی اصفهان در طول سالهای گذشته
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره سرمایه گریزی اصفهان در طول سالهای گذشته بیان داشت: مسئولان شهری باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح تلاش کنند تا سرمایه گذاران را به شهر اصفهان برگردانند تا در طول سالهای آینده با تلاش مدیران شهری و کمک بخش خصوصی شاهد رشد و پیشرفت بیشتر در نصف جهان باشیم.
وی با اشاره به قول‌های دولت در طول سالهای گذشته در ارتباط با تامین بودجه برخی پروژه های مهم اصفهان بیان داشت: دولت باید به دور از حاشیه‌های موجود تعهدات خود نسبت به اصفهان را به سرانجام برساند و بودجه لازم را برای این امر اختصاص دهد.
وظیفه نمایندگان مجلس در تحقق مطالبات اصفهان
نصر اصفهانی با اشاره به وظیفه نمایندگان مجلس در تحقق مطالبات اصفهان تاکید کرد: نمایندگان باید همسو با مدیران شهری و استانی در تحقق پروژه های اصفهان و به نتیجه رسیدن آنها از طریق مصوبات قانونی تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره ضرورت ساماندهی تفرجگاه ناژوان گفت: آتش روشن کردن در فضای سبز این منطقه هم از نظر آلایندگی‌های محیط زیستی خطرناک است و هم خطر آتش سوزی را در پی دارد و با توجه به گلایه‌های مردمی باید برای جلوگیری از این امر چاره‌ای عاجل اندیشیده شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112633/آتش-روشن-کردن-گردشگران-در-منطقه-ناژوان-مدیریت-شود
بستن   چاپ