پیام سپاهان
رئیس اداره صمت کاشان خبر داد:
صادرات 123میلیون دلار فرش ماشینی از کاشان به خارج از کشور
يکشنبه 28 مهر 1398 - 11:03:49
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان از صادرات 123 میلیون دلاری فرش ماشینی از کاشان به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مجید برازنده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته بیش از 227 میلیون دلار صادرات از کاشان داشته ایم، اظهار داشت: از این میزان 123 میلیون دلار از صادرات فرش ماشینی بوده است.
وی همچنین با اشاره به صادرات 128میلیون دلاری کاشان در شش ماهه نخست سال جاری ابراز داشت: حدود 25 درصد صادرات کاشان به خارج از کشور در این مدت متعلق به فرش ماشینی بوده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان با بیان اینکه فرش ماشینی و صنایع وابسته در آن نقش مهمی در رونق تولید واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه کاشان دارد، تصریح کرد: پیش بینی می شود با وجود تمام مشکلات موجود برای واحدهای تولیدی صادرات فرش ماشینی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش تولید و فروش کارخانجات فرش ماشینی افزود: تسهیل برای ثبت سفارش و تامین و خرید مواد اولیه واحدهای تولیدی فرش ماشینی از جمله مهمترین اقدامات انجام شده برای رونق تولید واحدهای مذکور است.
برازنده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته به آن در آذرماه سال جاری در کاشان برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری این چنین نمایشگاه هایی به دلیل معرفی ظرفیت های صنعتی کاشان به دیگر تجار و بازرگانان می تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه کاشان و افزایش تولید و صادرات فرش ماشینی داشته باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112609/صادرات-123میلیون-دلار-فرش-ماشینی-از-کاشان-به-خارج-از-کشور
بستن   چاپ