پیام سپاهان
رئیس ورزش و جوانان اردستان خبر داد:
پیشرفت 60 درصدی پروژه زورخانه الغدیر اردستان
يکشنبه 28 مهر 1398 - 11:03:49
پیام سپاهان - اردستان-رئیس ورزش و جوانان اردستان گفت: ساخت پروژه زورخانه الغدیر اردستان که 10 سال از کلنگ زنی آن می گذرد در اوایل سال گذشته جان تازه ای گرفت و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان در شش ماهه اول امسال سه جشنواره بازی های بومی محلی و پخت غذا را در مناطق روستایی شهرستان اردستان برگزار کرده است.
وی افزود: مهمترین اولویت اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان و همچنین دغدغه مسئولان عالی رتبه شهرستان اردستان تکمیل پروژه های ورزشی است که در این رابطه اعتبارات بسیار خوبی از منابع ملی و استانی به پروژه های شهرستان تزریق شده و شاهد پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی هستیم.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: ساخت پروژه «زورخانه الغدیر» اردستان که 10 سال از کلنگ زنی آن می گذرد در اوایل سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان جان تازه ای گرفت و با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال شاهد پیشرفت فیزیکی 60 درصدی آن هستیم و برای تکمیل آن مبالغ خوبی در اعتبارات سال مالی جدید در نظر گرفته شده است.
کاشت بذر زمین چمن اردستان بعد از 4 سال آغاز شد
وی ابراز داشت: یکی از مطالبات اصلی ورزشکاران اردستانی زمین چمن طبیعی شهر اردستان است که این پروژه از سال 95 آغاز شده و با پیگیری های صورت گرفته به ایستگاه آخر خود رسید و توانستیم کاشت بذر را آغاز کنیم که تا کنون بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شد و برای آماده سازی پیست و برج های نوری آن مبلغ پنج میلیارد ریال دیگر نیاز است.
روحانی بیان داشت: کارهای مطالعاتی تعمیر استخر شنای آبشار اردستان از اواسط سال 97 با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال آغاز شد و پیشرفت خوبی را داشته که تا ماه های آینده شاهد اتمام این پروژه خواهیم بود.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه تنها شهرستانی هستیم که پروژه های ورزشی آن به صورت فعال ادامه دارد افزود: تعویض و تعمیر روشنایی سالن ورزشی انقلاب شهر مهاباد با 800 میلیون ریال بهینه سازی شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112608/پیشرفت-60-درصدی-پروژه-زورخانه-الغدیر-اردستان
بستن   چاپ