پیام سپاهان
مسئول ورزش بانوان ذوب‌آهن:
به دنبال قطعی کردن گزینه سرمربیان هندبال و فوتبال هستیم
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 14:31:27
پیام سپاهان - مسئول ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن از حضور سرمربیان جدید برای تیم‌های هندبال و فوتبال بانوان این باشگاه خبر داد.

سارا نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این‌که وضعیت تیم فوتبالمان کمی دیر مشخص شد تا حدودی به مشکل برخوردیم. مدایم زاده یکی از گزینه‌های اصلی و جدی ما برای هدایت تیم فوتبال در فصل جاری لیگ برتر است که تاکنون با توجه به برخی مشکلاتی که وی برای حضور در تیم داشته هنوز نتیجه قطعی به دست نیامده است و بخش فنی سازمان لیگ باشگاه که زیر نظر رسول کربکندی فعال است در حال بررسی حضور مدایم زاده به‌عنوان سرمربی برای بانوان است که امیدواریم این مساله هرچه زودتر مشخص شود و بتوانیم در هفته آینده سرمربی تیم را در کنار نیمکت دربازی‌ها داشته باشیم.
وی در خصوص وضعیت جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: البته به دلیل رفتن تعداد زیاد بازیکنان تیم ذوب‌آهن به تیم همشهری یعنی سپاهان با بازیکنانی که مدنظر هستند برای جذب آن‌ها اقدام می‌کنیم. باید بتوانیم بازیکنان خوبی جایگزین نفرات از دست پیدا کنیم بازیکنانی که به ما معرفی می‌شوند بررسی می‌کنیم و بعد جذب می‌کنیم البته به دلیل این‌که ما خیلی دیر شروع کردیم اکثر بازیکنان به تیم‌های دیگر پیوستند و قرارداد امضا کردند. با اتفاقاتی که در سپاهان رخ داد و تغییر مربی و رفتن بازیکنان را داشتند این مساله تیم ما را نیز تحت تأثیر قرار داد و بازیکنان ما هم به سپاهان رفتند.
مسئول ورزش بانوان ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: البته بازیکنانی که می‌گیریم با نظر کادر فنی فعلی تیم یعنی نصر و پهلوان نژاد است. برای بازی مقابل همیاری هم مشکلی نداریم و نصر به عنوان مربی- بازیکن همچنان در کنار تیم خواهد بود و تمرینات تیم هم به‌خوبی انجام‌شده است. به هر جهت تیم ما تیم جوانی است و انتظاراتمان را بر اساس همین نفرات در نظر می‌گیریم و می‌دانیم که این جوانان آینده بسیار خوبی خواهند داشت.
نصیری همچنین در خصوص وضعیت دیگر تیم‌های بانوان باشگاه گفت: سایر تیم‌های بانوان نیز فکر می‌کنم کمترین تغییرات را داشته باشند و به‌ مرور با بستن قراردادهای فدراسیونی تمرینات خود را شروع خواهند کرد. در تیم هندبال به دلیل رفتن سرمربی تیم به خارج از کشور با اعظم قینانی مذاکراتی داشتیم و به‌ احتمال‌ زیاد این فصل بر روی نیمکت ما خواهند بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112485/به-دنبال-قطعی-کردن-گزینه-سرمربیان-هندبال-و-فوتبال-هستیم
بستن   چاپ