پیام سپاهان
خدمات‌رسانی پایانه مسافربری کاشان ادامه دارد
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 12:35:35 PM
ایرنا
پیام سپاهان - کاشان- برخلاف برخی شایعه‌های انتشار یافته در فضای مجازی، ارائه خدمات اتوبوس‌های مسافربری بین شهری از پایانه کاشان به سایر نقاط کشور همزمان با اربعین حسینی همچنان ادامه می‌یابد.

مدیر پایانه مسافربری کاشان روز چهارشنبه  اظهار داشت: با وجود برخی شایعه‌ها تاکنون هیچ ابلاغ یا نامه‌ای مبنی بر لغو سرویس‌های این پایانه در راستای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی دریافت نکرده‌ایم.
عباس افضلی، شمار اتوبوس‌های پایانه مسافربری کاشان را نزدیک به 85 دستگاه برشمرد و افزود: هم‌اکنون اتوبوس‌ها افزون‌بر آمادگی خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، برای مسافرانی که قصد سفر به شهرهای اصفهان یا تهران را دارند نیز خدمات ارائه می‌دهد.
رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کاشان نیز در این زمینه تصریح کرد: نزدیک به 90 درصد از اتوبوس‌های پایانه مسافربری این شهرستان برای بازگشت زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.
حسین فرجی اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم از امروز تا سوم آبان که موج بازگشت زائران کربلا را داریم، سفرهای غیر ضروری خود را مدیریت و به زمان دیگری موکول کنند.
وی تاکید کرد: برای رفاه حال مردم به ویژه دانشجویانی که در حال رفت‌وآمد به شهرهای اصفهان و تهران هستند، اتوبوس‌هایی پیش‌بینی شده است.
سازمان اتوبوسرانی کاشان وابسته به شهرداری این شهر نیز 15 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی اختصاص داده است.
برخی کانال‌های اطلاع‌رسانی در فضای مجازی از روز گذشته مطلبی با عنوان لغو سرویس‌های پایانه مسافربری کاشان از 24 مهر تا سوم آبان خبر داده بودند.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112477/خدمات‌رسانی-پایانه-مسافربری-کاشان-ادامه-دارد
بستن   چاپ