پیام سپاهان
پاسور تیم سپاهان:
تدبیر فدراسیون والیبال سبب پرداخت بدهی بازیکنان می‌شود
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 10:27:09 AM
ایرنا
پیام سپاهان - بازیکن تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: فدراسیون تدبیری اندیشیده که تیم‌هایی که به بازیکنان بدهکار هستند، بدهی خود را پرداخت کنند تا در قرعه‌کشی حضور داشته باشند و این حرکت خوبی است که بازیکنان به طلب خود برسند.

فرزاد ملابهرامی در خصوص تمرینات تیم والیبال سپاهان و شرایط کنونی این تیم، اظهار کرد: حدود 8 هفته است که تمرینات سخت و فشرده‌ای داریم و در این مدت 6 بازی تدارکاتی انجام دادیم که این مسابقات به ما کمک بسیاری کرد. تمرینات به روز سرمربی تیم موجب شده بازیکنان بسیار سرحال و در شرایط خوبی قرار گیرند.
وی در رابطه با بازی‌های دوستانه سپاهان گفت: با هرکدام از تیم‌های سایپا، مریوان و یزد 2 بازی انجام دادیم و همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، کیفیت تمام بازی‌ها خوب بود.
ملابهرامی در ارتباط با رقیبان تیم سپاهان در لیگ برتر امسال، افزود: ورامین، سایپا، پیکان و ارومیه تیم‌های خوبی را بسته‌اند. امیدوارم که روند خوبی داشته باشیم و بتوانیم در اولین دوره لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.
پاسور تیم سپاهان اصفهان با اشاره به جذب نفرات جدید، خاطرنشان کرد: انتخاب‌های رحمان محمدی راد بسیار خوب بوده است. تیم ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و همه بازیکنان از لحاظ اخلاقی و روحی نزدیک به هم هستند.
وی در خصوص شرایط باشگاه سپاهان نیز ادامه داد: باشگاه امکانات لازم را فراهم کرده است. تنها مشکل ما مشخص نبودن سالن برای مسابقات است. صحبت‌هایی در ارتباط با سالن مخابرات که فضا و امکانات خوبی دارد، شده است. اگر مخابرات همکاری کند، مشکلات تیم ما برطرف خواهد شد.
ملابهرامی در ارتباط با عدم قرعه‌کشی لیگ برتر، افزود: فدراسیون تدبیری اندیشیده که تیم‌هایی که به بازیکنان بدهکار هستند، بدهی خود را پرداخت کنند تا در قرعه‌کشی حضور داشته باشند و این حرکت خوبی است که بازیکنان به طلب خود برسند.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112473/تدبیر-فدراسیون-والیبال-سبب-پرداخت-بدهی-بازیکنان-می‌شود
بستن   چاپ