پیام سپاهان
فرمانده نیروی انتظامی کاشان خبر داد:
دستگیری سارق صندوق نذورات در کاشان
سه شنبه 23 مهر 1398 - 15:11:33
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده نیروی انتظامی کاشان از دستگیری سارق صندوق نذوراتی خبر داد که در سطح شهرستان کاشان فعالیت می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ علی پورکاوه بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی کاشان برای تامین نظم و امنیت برای شهروندان اظهار داشت: نیروی انتظامی کاشان به شدت با متخلفین در حوزه نظم و امنیت مردم برخورد می کند.
وی از دستگیری سارق رینگ و لاستیک خودروهای شهروندان کاشانی خبر داد و ابراز داشت: بر اساس گزارش های رسیده به پلیس آگاهی شهرستان کاشان، چندین سرقت رینگ و لاستیک خودرو رخ داده بود که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی کاشان با اشاره به اقدامات فنی و تخصصی ماموران آگاهی کاشان تصریح کرد: طی یک عملیات ضربتی سارق دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.
وی با بیان اینکه نامبرده تاکنون به 10 فقره سرقت رینگ و لاستیک خودروهای شهروندان کاشانی اعتراف کرده است، افزود: این سارق تنها در 48 ساعت با سرعت و دقت بالا مبادرت به انجام سرقت می کرده است که با اقدامات فوری پلیس در ادامه انجام اقدامات مجرمانه خود ناکام ماند.
پورکاوه همچنین با اشاره به دستگیری سارق صندوق نذورات شهرستان اظهار داشت: این سارق به 40میلیون ریال سرقت از این صندوق ها اعتراف کرد.
وی اشاره به همکاری همشهریان در اطلاع رسانی سریع و صحیح با پلیس بیان داشت: مردم عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با پلیس 110 در میان بگذارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112447/دستگیری-سارق-صندوق-نذورات-در-کاشان
بستن   چاپ