پیام سپاهان
دبستان خیر ساز حاج احمد قفال در اصفهان افتتاح شد
سه شنبه 23 مهر 1398 - 11:28:41 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان - دبستان خیر ساز « حاج احمد قفال » صبح سه شنبه همزمان با افتتاح 10 هزار کلاس درس به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون اول رئیس جمهوری در ناحیه 2 آموزش و پرورش اصفهان به بهره برداری رسید.

دبستان خیرساز حاج احمد قفال با زیر بنای 2 هزار 495 متر مربع، یک هزار و 733 متر مربع محوطه سازی، 2 هزار و 788 متراژ کل زمین، با 193 متر دیوارکشی، 170 متر سالن اجتماعات و سازه اسکلت بتنی در ناحیه 2 آموزش و پرورش استان اصفهان به بهره برداری رسید.
این مدرسه شامل 12 باب کلاس، 7 باب اتاق اداری، کارگاه فناوری،کارگاه مهارت کار و تلاش، نمازخانه، کتابخانه و سالن اجتماعات و یک سالن ورزشی است.
این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که کلیه هزینه‌های آن توسط یکی از خیران مدرسه ساز اصفهان به نام حاج احمد قفال و همسر وی تامین شده است.
استاندار اصفهان در این مراسم گفت: مبنای توسعه این استان اصفهان دانایی است که مبداء آن همین مراکز آموزشی است و لذا هر چه به این مبادی توجه کنیم به بنیادهای راستین خود توجه کرده ایم.
عباس رضایی با اشاره تلاش‌های استان برای راه اندازی کریدور علم و فناوری از 16 سال پیش گفت: در روز معارفه خود این موضوع را به عنوان یکی از اهداف خود مطرح کردم و تاکنون 13 جلسه برای پیگیری آن برگزار شده است.
وی ادامه داد: کاروان علم به سرعت در حال حرکت است و اگر بخواهیم عقب نمانیم باید مبنای توسعه را بر مدارس به عنوان پایگاه و مبدا حرکت دانش گذاریم.
استاندار اصفهان افزود: دیانت و صنعت 2 ویژگی مهم این استان اصفهان است که در همه جای ایران و جهان با این نام شناخته می شود.
   

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112423/دبستان-خیر-ساز-حاج-احمد-قفال-در-اصفهان-افتتاح-شد
بستن   چاپ