پیام سپاهان
صبح سه شنبه انجام شد؛
افتتاح کلاس های درس در کرمان اصفهان و یزد و توصیه های جهانگیری
سه شنبه 23 مهر 1398 - 9:37:58 AM
مهر
پیام سپاهان - دماوند- کلاس های درس در 3 استان اصفهان، یزد و کرمان با سخنرانی و توصیه های معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

 اسحاق جهانگیری صبح سه شنبه در آیین افتتاح هم زمان 1982 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با 10 هزار کلاس درس در سراسر کشور در پیامی که از طریق ویدئو کنفرانس ارسال شد، افتتاح مدارس در کرمان را تبریک گفت.
وی افزود: استان کرمان مانند بقیه استان های کشور نیازمند فضاهای آموزشی مناسب به ویژه در جنوب این استان که امکانات توسعه ای کمتری وجود دارد، است.
معاون اول رییس جمهور گفت: امیدوارم سرعت ساخت واحدهای آموزشی در استان کرمان بهتر از گذشته باشد.
کلاس های درس اصفهان به سوی هوشمند شدن می روند
وی در پیامی به مردم اصفهان حین افتتاح مدارس در این استان گفت: اصفهان از استان های توسعه یافته تر است و به فضل الهی شرایط بهتری دارد و خیرین در این استان گام های بلندی برداشته اند و مردم اصفهان همواره در کار خیر پیش قدم بودند و طبق اعلام استاندار اصفهان، هیچ مدرسه خشت و گلی در اصفهان نداریم.
جهانگیری گفت: امیدوارم مدارس اصفهان روز به روز به سوی هوشمندتر شدن گام بردارند.
سرانه آموزشی یزد از استاندارد جهانی نیز بالاتر است
معاون اول رییس جمهور در هنگام افتتاح کلاس های درس یزد نیز گفت: استان یزد، جزو استان های خوب و پیشرفته کشور است و مردم این استان نقش مناسبی در توسعه این استان دارد و خیرین این استان بیش از دیگر استان ها در ساخت مدارس نقش دارند، امیدوارم آموزش و پرورش استان یزد برای دیگر استان ها الگو باشد.
وی افزود: متوسط سرانه آموزش و پرورش یزد از استانداردهای جهانی نیز بالاتر است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112413/افتتاح-کلاس-های-درس-در-کرمان-اصفهان-و-یزد-و-توصیه-های-جهانگیری
بستن   چاپ