پیام سپاهان
مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان:
رعایت قوانین و نظم در راهپیمایی اربعین ضروری است
دوشنبه 22 مهر 1398 - 16:09:12
پیام سپاهان - اصفهان - مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: راهپیمایی اربعین بسترساز ظهور امام زمان است و رعایت قوانین و نظم از مهمترین مسائل این راهپیمایی جهانی است.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه حضور هرچه پرشورتر عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی اربعین سازنده و بسیار مؤثر در ابعاد جهانی این رویداد مهم و بزرگ است، اظهار داشت: هر مقدار این جمعیت بیشتر شود ما به اهداف این حرکت عظیم نزدیک‌تر شده‌ایم.
وی بستر سازی برای ظهور امام زمان(عج) را مهمترین رسالت راهپیمایی اربعین عنوان کرد و افزود: امام زمان(عج) وقتی ظهور کنند خودشان را به نام فرزندِ امام حسین(ع) معرفی می‌کنند و به همین دلیل ما باید معرف امام حسین(ع) و مکتب عاشورا به جهانیان باشیم و اربعین بهترین راهبرد در این زمینه است.
مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: پیاده روی اربعین باید همواره باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود اما باید ظرفیت‌های کشور عراق و ظرفیت‌های مرزهای کشورها را در نظر بگیریم تا برای مردم مشکلات ایجاد نشود اگرچه مردم هر مشکلی را برای زیارت امام حسین(ع) تحمل می‌کنند.
حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه مشکلاتی که ممکن است گاهی پیش بیاید شیرینی زیارت سیدالشهدا(ع) است، بیان داشت: نباید گوشزد کردن مسائل ایمنی و امنیتی باعث دلسردی مردم شود اما رعایت قانون حکم است و بنابر فتوای امام خمینی و رهبر معظم انقلاب تخلف از مقررات حرام است.
وی گفت: همه به رعایت قوانین و برقراری نظم در این مراسم توجه داشته باشند و به این نکته دقت کنند که لازم نیست شخص برای زیارت حتما به حرم امام حسین(ع) مشرف شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112390/رعایت-قوانین-و-نظم-در-راهپیمایی-اربعین-ضروری-است
بستن   چاپ