پیام سپاهان
رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان خبر داد:
بهره‌برداری از زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور اردستان پس از 6 سال
دوشنبه 22 مهر 1398 - 12:45:00 PM
مهر
پیام سپاهان - اردستان-رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور اردستان پس از شش سال انتظار در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

عباس روحانی  اظهار داشت: نوسازی و ترمیم زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور اردستان از سال 95 با اعتبار کمی شروع و با مشارکت شهرداری اردستان ادامه پیدا کرد.
وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات از طریق نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اعتباراتی که لازم بود از طریق سفر وزیر ورزش و جوانان و از محل منابع ملی تزریق شد.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: مراحل خاکبرداری، دانه ریزی، زهکشی، جدول گذاری، خاکریزی پروژه و ساخت منبع ذخیره آب و کشت چمن آغاز شد.
وی ابراز داشت: زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور اردستان پس از شش سال انتظار ورزش دوستان اردستانی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
روحانی بیان داشت: چمن بادوامی که کاشته شده از نوع بذر مقاوم به آب و هوای شهرستان اردستان است و می تواند حدود 20 سال مقاومت داشته باشد.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه تاکنون هشت میلیارد ریال برای زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور اردستان هزینه شده و پیش بینی هایی هم از اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده در نظر گرفته شده است، گفت: برای تکمیل پیست زمین چمن و نصب برج های نوری آن اتفاق های خوبی در راه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112372/بهره‌برداری-از-زمین-چمن-ورزشگاه-17-شهریور-اردستان-پس-از-6-سال
بستن   چاپ