پیام سپاهان
شناسایی هنجارشکنان با اجرای طرح ناظر در دستور کار پلیس اصفهان قرار گرفت
دوشنبه 22 مهر 1398 - 12:09:00 PM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان- فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به وظیفه ذاتی این نیرو در برخورد و مقابله با هر نوع هنجارشکنی در جامعه گفت: بر این اساس با اجرای طرح ناظر شناسایی این دسته از افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سردار مهدی معصوم بیگی افزود: در این راستا با کسانی که در خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.
وی با اشاره به شیوه شناسایی و ردیابی این افراد اظهارداشت: در طرح ناظر این امکان فراهم شده تا افراد مورد اطمینان در صورت مشاهده کشف حجاب در داخل خودرو، مشخصات آن را از طریق اپلیکیشنی(برنامه ای) که به این منظور تعریف شده به ناجا اعلام کنند.
رییس پلیس استان اصفهان ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه راننده خودرو، پیام هشدار می دهند و از بصورت حضوری از وی تعهد گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورت اصرار فرد بر تخلف و انجام عمل مجرمانه خود، نسبت به توقیف خودروی وی به مدت 2 هفته اقدام می شود و در مرحله بعد پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی می شود.
معصوم بیگی یادآور شد: بر این اساس در 6 ماهه امسال بیش از چهار هزار و 500 دستگاه خودرو به لحاظ کشف حجابف آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت و رعایت نکردن مقررات توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال عادی سازی ناهنجاری در جامعه به ویژه در فضای مجازی است گفت: در این فرآیند دشمن بانوان را ناخواسته و در قالب تبلیغ بدپوششی به سمت کشف حجاب می کشاند.
رییس پلیس استان اصفهان افزود: حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی - اسلامی است که امنیت و آسایش را برای بانوان فراهم می آورد.
وی به تمام اقشار جامعه به ویژه بانوان و جوانان توصیه کرد که مراقب آسیب های فضای مجازی و تبلیغات دشمن برای ترویج بی بند و باری و تبلیغات مسموم در این زمینه باشند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در این راستا پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در این مسیر به اجرای فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر می پردازند حمایت می کند.
6994/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112361/شناسایی-هنجارشکنان-با-اجرای-طرح-ناظر-در-دستور-کار-پلیس-اصفهان-قرار-گرفت
بستن   چاپ