پیام سپاهان
دورخیز تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان برای حضور قدرتمندانه در لیگ‌برتر
یکشنبه 21 مهر 1398 - 12:16:21 PM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان- تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان تنها نماینده اصفهان در لیگ‌برتر والیبال کشور خود را برای حضور قدرتمندانه در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

رقابت‌های فصل جاری لیگ‌برتر والیبال برای اصفهانی‌های والیبال دوست روزهای خوبی را در پیش دارد، اسفند سال گذشته تیم والیبال سپاهان توانست به لیگ برتر والیبال کشور صعود کند و در فصل جاری به عنوان تنها نماینده اصفهان در این رقابت‌ها حضوری پرقدرت خواهد داشت.
با این وجود بنا بر اعلام قبلی فدراسیون والیبال قرار است لیگ برتر ولیبال کشور در هشتم ماه آبان سال جاری برگزار شود ولی تاکنون هیچ قرعه کشی انجام نشد و شاید این قرعه‌کشی در هفته‌های آینده برگزار شود.
با این حال تیم سپاهان برای حضور پرقدرت در فصل جاری رحمان محمدی راد سرمربی پیشین شهرداری وارمین که این تیم را قهرمان ایران و آسیا کرد، جذب کرد تا بتواند به عنوان درخشانی را در لیگ امسال کسب کند.
این تیم علاوه بر سرمربی جدید خود چندین بازیکن خوب دیگر همانند علیرضا جلالی از شهرداری ورامین، سعید جواهری توانا بازیکن سابق تیم زیر 23 سال ایران، علیرضا مباشری بازیکن سابق تیم ملی، محمدطاهر وادی پاسور سابق تیم ملی، احسان دانش‌دوست بازیکن تیم ملی نوجوانان والیبال ایران را جذب کرد.
حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درباره جذب بازیکن به خبرنگار ایرنا گفت: تیم سپاهان تاکنون در کل با 15 بازیکن والیبال برای فصل جاری قرار داد بست که چهار بازیکن از اصفهان هستند و سایر بازیکن از نقاط دیگر کشور می باشند.
وی یادآور شد: تیم والیبال سپاهان از یک ماه پیش تا امروز سه مرحله مسابقه دوستانه برگزار کرد که 2 بازی با تیم سایپا در تهران بودکه هر دو بازی پیروز شدیم،2 بازی با مریوان داشتیم و دو بازی نیز با شهداب یزد برگزار کردیم که یک بازی را به این تیم واگذار کردیم.
وی با بیان اینکه تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر امسال آماده می کند اظهار امیداور ی کرد: تکلیف این مسابقات هر چه زودتر روشن شود تا تیم ها برنامه ریزی بهتری برای مسابقات داشته باشند.
با این حال والیبال سپاهان که فصل قبل در لیگ دسته یک والیبال کشور به مقام دوم رسید و سهمیه حضور در فصل جدید لیگ برتر ایران را به دست آورد می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
حمایت تماشاگران از باشگاه سپاهان و پشتیبانی از این تیم می تواند تنور والیبال استان اصفهان را روشن نگه دارد و باشگاه ها می توانند با سرمایه گذاری در والیبال در این راه قدم بردارند.
بنا بر گفته تیمور باجول رئیس هیات والیبال استان اصفهان 120 کانون فعال در اصفهان وجود دارد که بچه های بالای یک متر 80 سانتی متر را شناسایی می کنند و اگر در والیبال استفاده شوند می توانیم 2،3 تیم خوب در رده های مختلف داشته باشیم.
استفاده از ظرفیت های والیبال استان می تواند این رشته را با وجود تماشاگران مشتاقی همانند سپاهان رونق دهد و باعث کشف استعدادهای جوان این رشته شود.استعدادهایی که می توانند در آینده تیم ملی ایران را تشکیل دهند و این به عنوان راهبرد اساسی در تفکرات کلان مسئولان قرار گیرد که والیبال اصفهان می تواند در کشور حرف اول را بزند.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112324/دورخیز-تیم-والیبال-فولادمبارکه-سپاهان-برای-حضور-قدرتمندانه-در-لیگ‌برتر
بستن   چاپ