پیام سپاهان
بیغم: پاسخ مثبتی از شمسایی دریافت نکرده‌ایم
شنبه 20 مهر 1398 - 15:40:46
پیام سپاهان - سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان گفت: در تعطیلات نیم‌فصل برای انجام دو دیدار دوستانه مقابل شهرداری و سن ایچ به ساوه سفر خواهیم کرد و بعد از آن برای ادامه اردو به مشهد می‌رویم.

حمید بیغم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شروع تمرینات تیمش برای نیم فصل دوم اظهار کرد: با توجه به این‌که دو ملی‌پوش داشتیم و البته چند بازیکن مصدوم، تمرکز خود را روی کارهای انفرادی و دو نفره گذاشتیم. پس از اضافه شدن ملی پوشان و به اتمام رسیدن مرحله نخست لیگ برتر امید، تمرینات ما شکل بهتری به خود گرفته است.
وی ادامه داد: عصر امروز برای دیدار مقابل شهرداری و سن ایچ به ساوه خواهیم رفت و سپس برای ادامه اردو عازم مشهد می‌شویم و تا عصر پنج‌شنبه در شهر مشهد خواهیم بود.
بیغم در ارتباط با ورودی و خروجی‌های گیتی پسند در نیم‌فصل و پیوستن محسن منتظمی، افزود: تا این لحظه هیچ خروجی نخواهیم داشت. پس از امضای قرارداد با محسن منتظمی، وی از اندونزی پیشنهادی دریافت کرد که از من اجازه گرفت و به لیگ اندونزی بازگشت و در لیست ورودی ما نخواهند بود.
وی با اشاره به پیوستن وحید شمسایی به گیتی پسند خاطرنشان کرد: از افتخاراتم کار کردن با وحید شمسایی است. برای حضور در گیتی پسند به وی پیشنهاد داده‌ایم؛ اما هنوز پاسخ مثبتی از سمت ایشان دریافت نکرده‌ایم.
سرمربی گیتی پسند در مورد وضعیت مصدومین تیمش گفت: مهران عالیقدر به آمادگی حدود 80 درصدی رسیده است. حسین فهیمی مقدم نیز به دلیل مصدومیتی که دارد در اردوها شرکت نخواهد کرد و امیدوارم در 10 روز آینده شرایط خوبی پیدا کند.
بیغم در ارتباط با نتیجه‌گیری خوب تیم امید گیتی پسند در لیگ برتر افزود: امسال بازیکنان بزرگی جذب کردیم و از بازیکنان پایه نیز دربازی‌های بزرگ استفاده کردیم. در چند بازی بزرگ به بازیکنان جوان تیم اعتماد کردیم و خدا را شکر آن‌ها جواب اعتماد ما و باشگاه را دادند.
وی با اشاره به نتایج تیم ملی در تورنمنت آستارا خان، خاطرنشان کرد: به نظر من نباید توقع داشته باشیم یک تیم، همه بازی‌های تدارکاتی را پیروز شود. تیم ملی شرایط آرمانی دارد و هیچ مشکلی ندارد. این باخت نیز یک اتفاق بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112288/بیغم--پاسخ-مثبتی-از-شمسایی-دریافت-نکرده‌ایم
بستن   چاپ