پیام سپاهان
ستاد اربعین: زائران به مرز‌ها نیایند، ماشین نیست
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 17:49:37
پیام سپاهان - دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به اینکه حمل‌ونقل زائران در آن سوی مرز با مشکلاتی مواجه شده است، از زائران می‌خواهیم زمان حضور خود در مرزها را تا هنگامی که این مشکل برطرف شود، مدیریت کنند.
محمدی‌فر دبیر ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: تقریبا در برخی مرزها تا 5 برابر سال‌های قبل ورود زائر داشتیم. در مرزهای ما علی‌رغم سنگینی حضور و تردد جمعیت، عبور و تردد زائران انجام می‌شود اما در سمت عراق با مشکلاتی ازجمله وسایل حمل‌ونقل عمومی و برخی خدمات مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه تلاش‌هایی برای اعزام اتوبوس از ایران به داخل خاک عراق شده و در حال رایزنی با دولت عراق هستیم گفت: از زائران خواهش می‌کنم در صورت امکان برای رفتن به عتبات عالیات از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه سفرها را مدیریت کنند و فعلا از مراجعه به مرزها تا فراهم شدن امکانات لازم خودداری کنند.
محمدی‌فر تصریح کرد: قرار است تعدادی از اتوبوس‌های خود را به آن سوی مرز اعزام کنیم تا بتوانند به سیستم حمل‌ونقل عراق کمک کنند و زائران ما در عراق دچار مشکل نشوند. البته امکانات آبرسانی از جمله آب بسته‌بندی در حال ارسال است تا مشکلات حمل‌ونقل برطرف شود.
Seemorgh.com/news
منبع : تسنیم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112217/ستاد-اربعین--زائران-به-مرز‌ها-نیایند،-ماشین-نیست
بستن   چاپ