پیام سپاهان
واکنش دانشگاه علوم پزشکی به یک شایعه؛
همه مرکزهای درمانی کاشان زیر نظر پزشک فعالیت دارند
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 16:54:14
پیام سپاهان - کاشان- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در واکنش به انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی اعلام کرد که همه مرکزهای درمانی این شهرستان زیر نظر پزشکان مشغول فعالیت هستند.

پیش‌تر مطلبی در فضای مجازی شهرستان خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان انتشار یافته و در آن نسبت به انجام تزریقات با وجود نبود پزشک در برخی مرکزهای درمانی دارای مجوز رسمی از این دانشگاه انتقاد شده بود.
مرکزهای واقع در بلوار دانش، ناجی‌آباد و خیابان بهشتی در این مطلب از جمله نقاطی عنوان شده بودند که بدون حضور پزشک یا پرستار در نوبت‌های صبح، عصر و شب نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مانند تزریقات اقدام می‌کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا تشریح کرد: با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته، مرکز پرستاری مادر واقع در بلوار دانش تنها در نوبت بعد از ظهر با حضور مهدیه بصیری به عنوان پزشک خانم چمنی به عنوان کارشناس پرستاری فعالیت دارد.
محمد حاجی‌جعفری افزود: مرکز پرستاری صادقیه نیز در دو شیفت با حضور آقایان سرافرازی و غلامی دارای پزشک و کارشناس پرستاری بوده، همچنین در مرکز پرستاری پارسا واقع در ناجی‌آباد نیز آقای عریضی به عنوان پزشک و خانم کندابی به عنوان کارشناس پرستاری در دو شیفت به مراجعان خدمات‌رسانی می‌کند.
وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایتی در این زمینه یا موارد مشابه را با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان واقع در خیابان شهید بهشتی درمیان بگذارند تا پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.
جمعیت افزون بر 465 هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112160/همه-مرکزهای-درمانی-کاشان-زیر-نظر-پزشک-فعالیت-دارند
بستن   چاپ