پیام سپاهان
در 6 ماهه سال جاری:
رضایتمندی از پلیس اصفهان چهار درصد افزایش یافت
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 15:24:10
پیام سپاهان - اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بر اساس آمار ناجا، رضایتمندی از عملکرد پلیس اصفهان در 6 ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی روز چهارشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی اصفهان با استاندار به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: رضایتمندی مردم از پلیس نسبت به سایر دستگاههای امنیت ساز در بالاترین سطح قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و پلیس ارتباط گسترده و وسیعی با مردم دارد و نیازهای جامعه را در حوزه نظم عمومی سریعتر تشخیص می دهد تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی تمرکز ویژه ای بر پیشگیری دارد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: امروز شورای تامین در شهرستانهای استان کارآمد، منسجم و هم افزا برای خدمت به مردم تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه حوزه های ماموریتی پلیس با آسیب های بسیاری همراه است اظهارداشت: دینداری، امانت داری و بصیرت یکی از کارویژه های نیروی انتظامی است و اقدامات ویژه ای در این زمینه انجام شده است.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه فعالیت در نیروی انتظامی کار در میدان مین محسوب می شود ادامه داد: نیروی انتظامی اصفهان در حوزه فضای مجازی از سازمانهای پیشتاز محسوب می شود و پلیس فتای این استان در پیشگیری از وقوع جرم ممتاز است.
پلیس امنیت اقتصادی کمتر از 10 روز دیگر در اصفهان عملیاتی می‌شود
وی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی کمتر از 10 روز دیگر در اصفهان عملیاتی می‌شود تصریح کرد: آخرین تغییر در پلیس اصفهان ف ایجاد پلیس امنیت اقتصادی است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: باید فضای سالمی برای فعالیت فعالان اقتصادی در جامعه مهیا شود و از اقتصاد و امنیت اقتصادی مردم حمایت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی در شرایط کنونی کشور با افرادی که قصد به هم ریختن اقتصاد را دارند برخورد جدی می کند.
سردار معصوم بیگی اظهار داشت: کنترل تخلف‌های رانندگی و صدور برگ جریمه کاغذی بطور تقریبی ‌حذف شده و در زمان حاضر این عملیات بصورت الکترونیکی و دیجیتال انجام می شود.
وی ادامه داد: کنترل های‌ ترافیک پارک‌های دوبله و پارک در پیاده روها در اصفهان به صورت مکانیزه انجام می شود که این وضعیت در شهر اصفهان مناسب است و در سایر شهرستانها هم باید ارتقا پیدا کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز ما در بهترین شرایط قرار داریم و می توانیم بخش عمده ای از تخلفات را قبل از وقوع پیش بینی کنیم.
وی افزود: امروز آزمایشگاههای پلیس آگاهی در استان اصفهان بسیار مجهز هستند و از شرایط ایده‌آلی برخوردارند و عمده کشف‌ها به روش علمی انجام می شود. سردار معصوم بیگی گفت: پلیس در حوزه حرفه ای گرایی تمرکز ویژه‌ای بر آموزش دارد و در این زمینه از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.
از 11 تا 17 مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شد.
7150 /6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112153/رضایتمندی از-پلیس-اصفهان چهار درصد-افزایش-یافت
بستن   چاپ