پیام سپاهان
با توجه به نزدیکی اربعین حسینی؛
روزانه بیش از 100 گذرنامه در اردستان تحویل مردم می شود
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 14:54:10
پیام سپاهان - اردستان-رئیس پست شهرستان اردستان گفت: با توجه به نزدیکی اربعین حسینی، پست اردستان روزانه بیش از 100 گذرنامه را به دست مردم شهرستان می رساند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین گلمحمدی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست اظهار داشت: تعداد 100 کارت سوخت و 75 کارت ملی هوشمند در اداره پست اردستان بلاتکلیف مانده است.
وی افزود: از مردم شهرستان اردستان می‌خواهیم تا برای دریافت کارت‌های سوخت خود به این اداره‌ مراجعه و کارت‌هایشان را تحویل بگیرند.
رئیس پست شهرستان اردستان گفت: اداره پست شهرستان اردستان در 6 ماه امسال تعداد 27 هزار و 830 مرسوله پستی صادره داشته که بر این اساس تعداد39 هزار و 581 فقره مرسوله هم وارد شده است.
وی ابراز داشت: در یک سال گذشته عملیات بهنگام سازی و ژئو کد به تعداد43 هزار و 179 رکورد کدپستی اماکن شهری انجام شده است.
گل محمدی با بیان اینکه این اداره در سال گذشته رتبه پنجم استان را کسب کرده است، افزود: اداره پست شهرستان اردستان در حال حاضر بیش از 60 مورد خدمات پستی ارائه می دهد.
رئیس پست شهرستان اردستان بیان داشت: پس از صدور و تحویل کارت‌های ملی به پست، پیامکی مبنی بر زمان ومکان مراجعه به واحد پستی به متقاضی ارسال می شود که با وجود به اطلاع رسانی صورت گرفته افراد هنوز مراجعه نکرده اند.
70 درصد روستاهای اردستان پلاک کوبی شده است
وی همچنین اعلام داشت: پلاک کوبی در کل شهرستان انجام و در روستاها هم بیش از 70 درصد اماکن پلاک کوبی انجام شده است.
گلم حمدی همچنین تصریح کرد: در 6 ماهه اول سال 98 بیش از دو هزار خرید اینترنتی انجام شده که مرسوله های آن توسط این اداره به دست افراد رسیده است و با توجه به نزدیکی به اربعین حسینی این اداره روزانه بیش از 100 گذرنامه را به دست افراد می رساند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112151/روزانه-بیش-از-100-گذرنامه-در-اردستان-تحویل-مردم-می-شود
بستن   چاپ