پیام سپاهان
استاندار: مدیران دولتی اصفهان حق دخالت در انتخابات را ندارند
چهارشنبه 17 مهر 1398 - 14:53:41
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: مدیران دولتی و فرمانداران شهرستانها از نظر قانونی، اخلاقی و شرعی مجاز به کوچکترین دخالت در انتخابات نیستند.

عباس رضایی روز چهارشنبه در جمع فرماندهی و شماری از نیروهای انتظامی استان در تالار اجتماعات استانداری اظهارداشت: باید فضای جامعه را برای مشارکت فعال و حضور با نشاط و همه جانبه مردم در انتخابات فراهم کنیم.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری برگزار می شود.
وی ادامه داد: یکی از مسوولیت های اصلی ما دعوت از مردم برای حضور در انتخابات محسوب می شود و در این زمینه باید هر چه می توانیم تلاش کنیم.
استاندار اصفهان اظهارداشت: نباید به دشمنان و معاندان نظام اسلامی اجازه دهیم تا از گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: همه گروه ها و احزاب با نگرش های مختلف در چارچوب نظام اسلامی می توانند در انتخابات حضور پیدا کنند و ما هم باید فضا را برای حضور با نشاط در این عرصه فراهم کنیم و تریبون را در اختیار آنها قرار دهیم.
استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت راه اندازی پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی در اصفهان تصریح کرد: راه اندازی پلیس اقتصادی یکی از ضروریات و الزامات امروز جامعه بویژه در سالی که به عنوان رونق تولید نامگذاری شد، است.
رضایی اضافه کرد: نیروی انتظامی در کنار مردمی بودن باید عزت، اقتدار و حاکمیت نظام را نشان دهد.
وی خاطرنشان کرد: انسانهای شیطان صفت و دارای هوش سیاه طرف های مقابل نیروی انتظامی هستند و به همین جهت این نیرو هم باید هر روز آمادگی خود را بالا ببرد و به روز باشد و از ابزارها و فناوری های جدید استفاده کند.
استاندار اصفهان افزود: امروز ماموریتهای متعدد و متفاوت، کار نیروی انتظامی را سخت تر و بیشتر کرده است.
وی با بیان اینکه ماموریت های پلیس باید حالت آفندی و تهاجمی داشته باشد گفت: نباید پلیس و نیروی انتظامی را در جامعه مظلوم نشان دهیم و اقتدار، عزت و حاکمیت نظام را حفظ کنیم.
رضایی اظهارداشت: نظام اسلامی امروز با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و در سرنگونی پهپاد آمریکایی عظمت و اقتدار استکبار جهانی را پایین آورد و افتخار بزرگی برای مردم محسوب می شود.
وی اضافه کرد: در کنار استفاده از تجهیزات به روز و فناوری های نوین، همفکری و هماهنگی بیش از پیش در نیروی انتظامی باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تامین و حفظ امنیت و سلامت جامعه مهمترین وظیفه دولتهاست گفت: نیروی انتظامی استان با همه استانهای کشور متفاوت است و انسانهای فرهیخته و مثبتی در مجموعه این نیرو حضور دارند.
11 تا 17 مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شد.
/6026/7150 /

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112149/استاندار--مدیران-دولتی-اصفهان-حق-دخالت-در-انتخابات-را-ندارند
بستن   چاپ