پیام سپاهان
پلیس راهور اردستان:
3 نقطه حادثه خیز در شهر اردستان شناسایی شده است
سه شنبه 16 مهر 1398 - 15:36:51
پیام سپاهان - اردستان-پلیس راهور اردستان گفت: سه نقطه حادثه خیز در شهر اردستان شناسایی شده که از مسئولان در خواست حمایت در جهت اصلاح این نقاط را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرگرد علیرضا پرکان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تجلیل از نمونه های ترافیکی پلیس راهور اردستان اظهار داشت: یکی از مواردی که در ماه های اخیر در اردستان دنبال شده موضوع شناسایی نقاط حادثه خیز شهرستان است که نتیجه آن در جلسه شورای ترافیک مطرح خواهد شد و از مسئولان در خواست حمایت در جهت اصلاح این نقاط را داریم.
وی افزود: سه نقطه حادثه خیز در شهر اردستان شناسایی شده که از جمله خیابان شهید فائق است که تا آبان ماه امسال رفع خطر خواهد شد، دوم خیابان شرق مسکن مهر اردستان است که نیاز به احداث میدان دارد و همچنین ورودی جایگاه سوخت ستاره که باید اصلاح شود.
در ادامه این جلسه فرماندار اردستان بیان داشت: پلیس راهور ناجا چندین سال است موضوع آموزش فرهنگ ترافیکی به کودکان را در مدارس اجرا می کند که باید با جدیت ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه موجب تاسف است که قانون گریزی در زمینه ترافیک وجود دارد، گفت: بزرگترین ذی‌نفع رعایت مسائل ترافیکی خود رانندگان هستند چراکه با رخ دادن هر حادثه خودشان صدمات و خسارت زیادی را متحمل می شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112111/3-نقطه-حادثه-خیز-در-شهر-اردستان-شناسایی-شده-است
بستن   چاپ