پیام سپاهان
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان:
اتاق کودک و نوجوان در باغ جهانی فین کاشان افتتاح شد
سه شنبه 16 مهر 1398 - 15:36:50
پیام سپاهان - کاشان - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از افتتاح اتاق کودک و نوجوان در باغ جهانی فین کاشان در روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهران سرمدیان پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح اتاق کودک و نوجوان در باغ جهانی فین کاشان با بیان اینکه این مجموعه تاریخی یکی از قطب های اصلی گردشگری استان است، اظهار داشت: این مکان برای آموزش کودکانی که به همراه خانواده های خود برای بازدید باغ فین مراجعه کرده اند مورد استفاده قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان آموزش کودکان و نوجوانان برای حفظ و نگهداری بناها و آثار تاریخی است، ابراز داشت: آموزش های اتاق کودک و نوجوانان باغ فین کاشان شامل آموزه های ترویج فرهنگ مهدویت و آشنایی با آداب و رسوم، آیین های سنتی و همچنین آشنایی با بناهای تاریخی کاشان است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان با بیان اینکه در این اتاق برنامه های مختلف فرهنگی هنری برای انتقال فرهنگ غنی گذشتگان به کودکان در نظر گرفته شده است، افزود: نقاشی، بازی های مختلف، مسابقه و پرسش و پاسخ از جمله این برنامه هاست.
وی تصریح کرد: اتاق کودک و نوجوان در جنب اتاق شاه نشین عمارت باغ فین کاشان و با همکاری موسسه دارالقرآن مهدویت کاشان راه اندازی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112110/اتاق-کودک-و-نوجوان-در-باغ-جهانی-فین-کاشان-افتتاح-شد
بستن   چاپ