پیام سپاهان
شهردار کاشان مطرح کرد:
بهسازی بیش از 300 معبر کاشان در طرح «چلچراغ توسعه»
سه شنبه 16 مهر 1398 - 15:06:29
پیام سپاهان - کاشان - شهردار کاشان با اشاره به از بهسازی بیش از 300 معبر کاشان در طرح «چلچراغ توسعه» گفت: برای اجرای این طرح در کاشان تاکنون دو هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سعید ابریشمی راد پیش از ظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از مسجد میثم تمار میدان میوه و تره بار کاشان اظهار داشت: خدمت به شهروندان کاشنی مایه افتخار و مباهات است.
شهردار کاشان با بیان اینکه میدان میوه و تره بار محلی برای تامین نیازهای مردم است، ابراز داشت: وظیفه مدیران و کارکنان این مجموعه ارائه خدماتی مطلوب و مناسب به شهروندان کاشانی است.
وی ضمن تشکر از تمام مدیرانی که اهتمام جدی برای ساخت و بهره برداری از این مسجد داشتند، افزود: مسجد مکانی برای عبادت و بندگی خداست که باید مورد توجه قرار گیرد.
ابریشمی راد از بهسازی بیش از 300 معبر کاشان در طرح چلچراغ توسعه خبر داد و اظهار داشت:حجم بسیاری از معابر در منطقه بافت تاریخی و گردشگری کاشان قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه کاشان شهری توریستی است که سالیانه میزبان حجم عظیمی از گردشگران ایرانی و خارجی است، ابراز داشت: بیشتر معابر منطقه یک شهرداری کاشان به واسطه اینکه ماهیت تاریخی و گردشگری دارد، سنگ فرش شده است که البته این اقدامی هزینه بر است.
شهردار کاشان افزود: سعی شده است در توزیع خدمات و امکانات در سطح شهر عدالت مدنظر قرار گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112108/بهسازی-بیش-از-300-معبر-کاشان-در-طرح-«چلچراغ-توسعه»
بستن   چاپ