پیام سپاهان
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان خبر داد:
3 ساعت تلاش برای اطفای کامل حریق کارگاه حلاجی الیاف کاشان
سه شنبه 16 مهر 1398 - 15:06:28
پیام سپاهان - کاشان - مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری از حریق گسترده یک کارگاه حلاجی الیاف در کاشان خبر داد و گفت: با تلاش سه ساعته ماموران آتش نشانی این حریق به طور کامل مهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، روح الله فدایی با بیان اینکه مقارن با صبح امروز سه شنبه و در اولین ساعات اداری گزارشی از حریق در یک کارگاه صنعتی مخابره شد، اظهار داشت: این آتش سوزی در یک واحد حلاجی الیاف در بلوار قطب راوندی کاشان رخ داد که در اسرع وقت و با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.
وی با اشاره به اعزام 24 نیرو به همراه 10 خودرو آتش نشانی برای مهار حریق ابراز داشت: ماموران از چهار ایستگاه آتش نشانی برای انجام این ماموریت به محل آتش سوزی اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان با اشاره به مجاورت دو کارخانه صنعتی ریسندگی و بافندگی در مجاورت این کارگاه افزود: با توجه به حساسیت و گستردگی حریق پس از حضور ماموران در محل آتش سوزی و بررسی آن، اقدام به مهار و گسترش آتش به کارخانجات مجاور و سپس اقدام به اطفای حریق نمودند.
وی با بیان اینکه کماکان تیم هایی از آتش نشانی برای لکه گیری و اطفای حریق پنهان در محل حضور دارند، افزود: ماموران پس از اطمینان کامل نسبت به ایمنی محل به ایستگاه های خود مراجعه می کنند.
فدایی افزود: متاسفانه به دلیل میزان گسترده حریق، بخش زیادی از کارگاه حلاجی الیاف تخریب شده است.
وی تصریح کرد: از مردم درخواست می شود در صورت مواجهه با هرگونه حادثه ای با حفظ خونسردی در سریعترین زمان ممکن، با شماره گیری 125 مراتب را به همکارانمان اطلاع دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112106/3-ساعت-تلاش-برای-اطفای-کامل-حریق-کارگاه-حلاجی-الیاف-کاشان
بستن   چاپ