پیام سپاهان
بخشدار مرکزی اردستان:
نمایشگاه توانمندی‌های روستایی در بخش مرکزی اردستان راه اندازی شد
سه شنبه 16 مهر 1398 - 15:06:27
پیام سپاهان - اردستان- بخشدار مرکزی اردستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های روستایی در بخش مرکزی اردستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت روز روستا نمایشگاه توانمندیهای روستایی در بخش مرکزی اردستان راه اندازی شده است.
وی افزود: روز 15 مهرماه که به عنوان روز روستا پیشنهاد شده در شورای انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی روستا و عشایر نام گذاری شده است.
بخشدار مرکزی اردستان ابراز داشت: به منظور معرفی کردن پتانسیل های روستایی بخش مرکزی اردستان نمایشگاه توانمندی های روستایی شامل صنایع دستی، محصولات لبنی، کشاورزی، گیاهان دارویی به مدت سه روز در محل این بخشداری با همکاری شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی و اعضاهای شوراهای اسلامی و دهیاران 15روستای دهستان های علیا و کچو و برزاوند راه اندازی شد.
وی ابراز داشت: مهم‌ترین مشکلات روستاهای این بخش روشنایی ورودی روستاها، اصلاح شبکه فاضلاب، تامین آب شرب، لایروبی قنوات، رعایت نکات ایمنی در مورد سیل بندها و احداث دیوار ساحلی، تجمیع دامداران و تهیه زمین مسکونی است که باید توجه ویژه ای به رفع این مشکلات شود.
مرتضوی با اشاره به اینکه تعداد روستاهای این بخش 60 روستاست که 32 شورای اسلامی و 26 دهیاری در این روستاها فعال هستند، گفت: از مسئولان خواستار پیگیری های لازم در راستای رونق گردشگری و ایجاد صنایع تبدیلی در روستاها هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112105/نمایشگاه-توانمندی‌های-روستایی-در-بخش-مرکزی-اردستان-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ