پیام سپاهان
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشان:
9 موکب کاشانی از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند
سه شنبه 16 مهر 1398 - 14:35:04
پیام سپاهان - کاشان - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشان از پذیرایی زائران اربعین حسینی توسط 9 موکب کاشانی در ایران و عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا کاظمی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از مجموع موکب های کاشانی، هشت موکب در عراق و یک موکب در مهران مستقر شده اند، اظهار داشت: موکب مستقر شده در مهران از یک هفته پیش مشغول پذیرایی از زائران اربعین حسینی است و ارائه خدمت به زائران توسط این موکب تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه موکب های کاشانی از پنج کیلومتر مانده به کربلا تا داخل این شهر مستقر شده اند، ابراز داشت: اکثر موکب هایی که از کاشان به کربلا اعزام شده اند در اطراف حرم امام حسین قرار دارند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشان با اشاره به اینکه خادمان رسمی این موکب ها از 30 تا 60 نفر متغیر است، افزود: البته در کربلا هم تعدادی از همشهریان برای خدمت به زائران امام حسین(ع) به این خادمین می پیوندند.
وی تصریح کرد: موکب های کاشانی که در کربلا مستقر هستند از فردا خدمات خود را برای زائرین شروع و تا روز بعد از اربعین ادامه می دهند.
کاظمی همچنین از اعزام 30 نفر کادر درمانی شامل پزشک، پرستار و غیره برای ارائه خدمات به کربلا خبر داد و اظهار داشت: این افراد در قالب تیم های مختلف در موکب های کاشانی مشغول ارائه خدمت به زائران در ایام اربعین حسینی هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112101/9-موکب-کاشانی-از-زائران-اربعین-حسینی-پذیرایی-می-کنند
بستن   چاپ