پیام سپاهان
جانشین فرمانده انتظامی اردستان:
همه مردم در موضوع امنیت باید همیار پلیس باشند
سه شنبه 16 مهر 1398 - 14:35:03
پیام سپاهان - اردستان- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: همه آحاد مردم در موضوع تامین امنیت و همچنین کمک به رفع مشکلات ترافیکی باید پلیس را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ محمد محسنی زاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تجلیل از نمونه های ترافیکی پلیس راهور اردستان اظهار داشت: همه آحاد مردم در موضوع امنیت و همچنین مسائل ترافیکی وظیفه دارند تا پلیس را یاری کنند.
وی افزود: پلیس راهور در موضوع تصادفات و مسائل مختلف ترافیکی در سطح شهرستان وظیفه دارد تا از بی نظمی های ترافیکی جلوگیری کند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: این نیرو وظیفه خود می داند تا در جهت حفظ و ارتقای امنیت همه جانبه تلاش کند و از جان خود مایه خواهد گذاشت که در این راه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.
وی ابراز داشت: پلیس راهور از بدنه ناجا بوده و مهمترین کار آن خدمت به مردم است که ما به این خادمان مردم افتخار می کنیم که شب و روز در خدمت رسانی به مردم کوتاه نمی آیند.
همه باید قدردان امنیت باشند
در ادامه امام جمعه اردستان اظهار داشت: باید قدردان امنیتی باشیم که خداوند به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما قرار داده است.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: شکر در برابر نعمت و صبر در مقابل مشکلات موجب سعادت انسانهاست که یکی از این نعمات امنیت است.
وی ابراز داشت: عوامل تامیتن کننده امنیت در کشور ما زیاد است و نیروی انتظامی یکی از عوامل مهم بوجود آورنده نظم و امنیت در کشور به حساب می آید.
حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: ضمن قدردانی از نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم از آنها می خواهیم که ضمن داشتن اقتدار، مهربانی و عطوفت را همراه با عدالت در کارهایشان مد نظر قرار دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112100/همه-مردم-در-موضوع-امنیت-باید-همیار-پلیس-باشند
بستن   چاپ