پیام سپاهان
عضویت 5 هزار کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان
سه شنبه 16 مهر 1398 - 13:40:09
پیام سپاهان - کاشان - مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان از عضویت پنج هزارکودک کاشانی در این کانون خبر داد و گفت: از این تعداد 500 کودک در برنامه های کانون به صورت فعال حضور دارند.

فاطمه سادات اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه کانون پروش فکری کودکان و نوجوان به عنوان یک نهاد متخصص در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می کند، اظهار داشت: عناصر اصلی فعالیت در کانون شامل اعضا (کودکان و نوجوانان)، کتاب و مربی است.
وی با اشاره به اینکه این کانون به عنوان تخصصی ترین مرکز برای کودکان و نوجوانان کاشانی فعالیت می کند، ابراز داشت: فعالیت های این مرکز در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی و شامل 44 نوع فعالیت است.
مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کاشان با بیان اینکه مربیان این مرکز آموزش های خود را به صورت هدفمند و به شیوه غیر مستقیم به کودکان ارائه می دهند، افزود: هدف اصلی آموزش های ارائه شده، ایجاد شرایط مناسب برای کشف استعداد کودکان و کمک به آن ها برای پرورش استعداد و علاقه آنهاست.
وی افزود: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان سرمایه های ارزشمند و آینده سازان سرزمین ما هستند، فراهم کردن شرایط مناسب برای تربیت صحیح، آموزش و رشد شخصیت و سلامت روحی و جسمی آن ها جز اولویت های مدیران این مرکز است.
اصفهانیان با بیان اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «آینده را باید ساخت» است، تصریح کرد: توجه و تامل در نامگذاری روز جهانی کودک با عنوان «کودک، صلح، بازی و نشاط» به ما بزرگترها گوشزد می کند که کودکانمان بیش از هر چیز به امنیت، تعاون و همبستگی، محبت و دوستی، شادی، نشاط و بازی نیاز دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112098/عضویت-5-هزار-کودک-در-کانون-پرورش-فکری-کودکان-و-نوجوانان-کاشان
بستن   چاپ