پیام سپاهان
معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:
برگزاری نمایشگاه خوشنویسان کاشان همزمان با ایام اربعین حسینی
سه شنبه 16 مهر 1398 - 13:10:46
پیام سپاهان - کاشان - معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی نمایشگاهی از آثار عاشورایی هنرمندان خوشنویس کاشانی برگزار می شود.

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه هفته خوشنویسی در مهرماه امسال با ایام اربعین حسینی همزمان شده است، اظهار داشت: نمایشگاه «در نوای نی» به همین مناسبت با موضوع حماسه حسینی در کاشان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه 25 اثر عاشورایی هنرمندان خوشنویس کاشانی برای استفاده علاقمندان به این هنر اصیل ایرانی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود، ابراز داشت: نمایشگاه «در نوای نی» به همت انجمن خوشنویسان کاشان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از 21 الی 27 مهرماه در خانه تاریخی کاشان برگزار می شود.
معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ضمن دعوت از هنرمندان و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه ادامه داد: کاشان خاستگاه هنرمندان و اساتید بزرگی در هنر خوشنویسی بوده است که توجه بیش از پیش مردم و مسئولان را به این هنر اصیل ایرانی طلب می کند.
موفقیت هنرمند کاشانی در طراحی پوستر هفته خوشنویسی
وی با اشاره به موفقیت هنرمند کاشانی در مسابقات کشوری طراحی پوستر هفته خوشنویسی اظهار داشت: پوستر طراحی شده توسط علیرضا حمامی از شعبه انجمن خوشنویسان کاشان جز سه اثر برگزیده این مسابقه قرار گرفت.
نظافتی گفت: جمعه 19مهرماه و همزمان با آیین گرامیداشت هفته خوشنویسی و افتتاحیه نمایشگاه بزرگ نستعلیق نویسان ایران از این هنرمند کاشانی در مجموعه فرهنگی هنری آسمان تهران تقدیر می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112091/برگزاری-نمایشگاه-خوشنویسان-کاشان-همزمان-با-ایام-اربعین-حسینی
بستن   چاپ