پیام سپاهان
رئیس اداره منابع آب شهرستان شهرضا:
آزادسازی 3500 متر مربع از اراضی حریم رودخانه اسفرجان شهرضا
دوشنبه 15 مهر 1398 - 13:19:38
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس اداره منابع آب شهرضا گفت:ساخت و سازهایی اعم از احداث اعیانی و دیوار، گسترش باغات بستر رودخانه اسفرجان انجام شده بود و بر این اساس 3500 متر مربع از این حریم آزادسازی شد.

محسن رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تخلفات شناسایی شده در حریم و بستر رودخانه اسفرجان اظهار داشت: روستای اسفرجان از نقاط سرسبز و ییلاقی است که در فاصله 41 کیلومتری جنوب شرقی شهرضا واقع شده است؛ رودخانه اسفرجان از دو روستای اسفرجان و هونجان عبور می کند و جریان رودخانه در تمام مدت سال روان است.
وی افزود: ساخت و سازهایی اعم از احداث اعیانی و دیوار، گسترش باغات و اتاق کارگری در حریم و بستر رودخانه اسفرجان انجام شده بود و بر این اساس سه هزار 500 متر از ارضی رودخانه اسفرجان آزادسازی شد.
40 مورد تخلف در حریم و بستر رودخانه اسفرجان انجام شده است
رئیس اداره منابع آب شهرستان شهرضا با بیان اینکه بالغ بر 40 مورد تخلف در حریم و بستر رودخانه اسفرجان انجام شده است، ادامه داد: با دستور دادستانی شهرستان شهرضا 15 مورد تخلفات شناسایی شده در حریم و بستر رودخانه اسفرجان، تخریب شد و شناسایی و برخورد با متخلفین حریم و بستر رودخانه های شهرستان شهرضا کماکان ادامه دارد.
وی بیان داشت: تخلفات در مسیر رودخانه اسفرجان با ارسال چندین اخطاریه اطلاع رسانی می شود، خوشبختانه مردم در تعامل سازنده در ساماندهی مسیر رودخانه یاری رساندند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/112037/آزادسازی-3500-متر-مربع-از-اراضی-حریم-رودخانه-اسفرجان-شهرضا
بستن   چاپ