پیام سپاهان
برای نخستین بار؛
مسابقات سراسری قرآن بانوان از طریق امواج رادیویی پخش می شود
يکشنبه 14 مهر 1398 - 13:06:23
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از پخش مسابقات قرآن بانوان از طریق امواج رادیویی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان، ایمان خواجه در این ارتباط اظهار داشت: مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان روز پنج‌شنبه یازدهم مهرماه با برگزاری مراسم اختتامیه رسماً به کار خود پایان داد تا همه چیز برای برگزاری بخش بانوان فراهم شود.
وی افزود: خبر مهم در بخش بانوان مربوط به پخش رسانه‌ای این مسابقات است، بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده میان بنیاد مسابقات و رادیو قرآن مقرر شده است تا رقابت‌های این بخش در رشته‌های ترتیل و حفظ کل قرآن کریم، پخش زنده رادیویی داشته باشد.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد: بدین ترتیب رقابت‌های این دو رشته از مسابقات بخش بانوان برای اولین بار از این رسانه به صورت زنده پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پخش مسابقات بانوان به شکل زنده از رسانه ملی برای نخستین بار است که انجام می شود، گفت: در این راستا علاقه مندان می توانند رقابت های بانوان در رشته های حفظ و قرائت مسابقات ملی قرآن کریم را از موج اف ام ردیف 100 مگاهرتز بشنوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111981/مسابقات-سراسری-قرآن-بانوان-از-طریق-امواج-رادیویی-پخش-می-شود
بستن   چاپ