پیام سپاهان
برپایی نمایشگاه جامع ساختمان بعد از بهره‌برداری از نمایشگاه بزرگ اصفهان
شنبه 13 مهر 1398 - 15:19:14
پیام سپاهان - مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: با بهره‌برداری از محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان، پنج نمایشگاه مربوط به حوزه ساختمان با یکدیگر تجمیع می‌شود و نمایشگاه بین‌المللی جامع ساختمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجید نایب زاده امروز (شنبه) در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه ساختمان بعد از اتوکام یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های استان است که از 18 تا 21 مهرماه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از نخستین دوره با همکاری نظام مهندسی ساختمان برگزار شد، افزود: نمایشگاه ساختمان از اواسط دهه 70 شکل گرفت و یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های کشور است و بعد از فاصله هفت‌ساله در اوایل دهه 80 به پنج نمایشگاه تفکیک شد.
مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افزود: اوایل دهه 80 نیز در این نمایشگاه بر مباحث ایمنی، مقاومت صنعت ساختمان، کنترل انرژی، بهینه‌سازی مصرف سوخت و مصالحی که جهت کنترل انرژی به کار می‌رود، تأکید شد؛ در اوایل دهه 90 نیز رویکرد نمایشگاه به سمت ساختمان‌های هوشمند حرکت کرد.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر نیز در نمایشگاه ساختمان بر موارد مربوط به قوانین و مقررات صنعت ساختمان، کنترل پروژه و اجرای آن در ساختمان تأکید شده و سعی در برپایی رویدادهای علمی و آموزشی در آن شده است.
نایب زاده ابراز امیدواری کرد؛ با بهره‌برداری از محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان، پنج نمایشگاه مربوط به حوزه ساختمان با یکدیگر تجمیع می‌شود و نمایشگاه بین‌المللی جامع ساختمان برگزار می‌شود و سپس بر بعد بین‌المللی آن توجه خواهیم کرد.
همچنین مجری برگزارکننده بیست و دومین نمایشگاه ساختمان اصفهان در این نشست، با بیان اینکه نمایشگاه موتور محرک فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه ساختمان 135 شرکت از 10 استان حضور خواهند یافت که 63 شرکت مربوط به اصفهان است.
آموخته افزود: باوجود رکود حاکم بر صنعت ساختمان در این دوره شاهد رشد 15 درصدی مساحت نمایشگاه ساختمان نسبت به دوره قبل هستیم و این نشان از جذابیت اصفهان در سرمایه‌گذاری است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111935/برپایی-نمایشگاه-جامع-ساختمان-بعد-از-بهره‌برداری-از-نمایشگاه-بزرگ-اصفهان
بستن   چاپ