پیام سپاهان
میهمانان سپاهان در فصل جدید
شنبه 13 مهر 1398 - 13:43:37
پیام سپاهان - فصل نقل و انتقالات در لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی روزهای خود را می گذارند که سپاهان میهمانان زیادی را در این فصل دارد و با آمدن بیان محمودی به نظر می رسد بازیکنان ذوب آهن نیز به همراه وی به تیم همشهری سپاهان کوچ کردند.

به گزارش ایسنا، در حالی که سپاهانی ها جلسه چهارم خود را زیر نظر سمیه شهبازی سرمربی خود سپری می کردند دقایقی بعد مسئولان باشگاه با سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان جلسه ای داشتند که منجر به بستن قرارداد با وی شد. شهبازی رفت، محمودی آمد، این اولین خبری بود که در فصل نقل و انتقالات فوتبال بانوان اصفهان گفته شد.
به دنبال رفتن شهبازی بازیکنان خوب و مطرحی چون الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان و شقایق روزبهان نیز خبر از جدایی دادند و به همراه سرمربی راهی تیم تازه ترکیب شده آذرخش کردستان شدند. اما چند روز کافی بود تا روزبهان دوباره به سپاهان بازگردد.
در حالی که سپاهانی ها با سرمربی جدید تمرینات خود را سپری می کردند در دیگر گوشه شهر رقیب همشهری یعنی ذوب آهن بدون سرمربی زیر نظر فرزانه نصر البته آن گونه که خبر می رسید در حال تمرین بود، تمریناتی که هر روز یکی یکی بازیکنان خبر از جدایی از سبزپوشان و پیوستن به طلایی های سپاهان را می دادند.
بعد از جدایی بیان محمودی از تیم ذوب آهن و پیوشتن به سپاهان، فاطمه عادلی را باید دومین بازیکن جدا شده ذوبی ها بدانیم اما در ادامه این روند سیر صعودی به خود گرفت، در حالی که سپاهان فرهمند، موری، فاضلی و شبان را از دست داد در مقابل ساره پورحیدر، نگین زندی، فاطمه عادلی، پریسا گراوندی، صفورا جعفری، رقیه شهبازی، سیما محمدپور، فاطمه متولی، سحر رمضانی و یلدا کیانی تازه واردی های فوتبال بانوان سپاهان لقب گرفتند، علاوه بر این فاطمه کریمی، هاجر دباغی، مرضیه فیضی و مینا نافعی هم قرارداد خود را با سپاهان تمدید کردند.
باید دید در روزهای باقی مانده تا شروع فصل تازه لیگ برتر فوتبال بانوان سکان هدایت ذوب آهن به چه کسی سپرده می شود تا بعد از آن بنا به گفته جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه تکلیف کادر فنی و بازیکنان نیز مشخص شود. به لیگ نفرات جدا شده ذوب آهن باید گلنوش خسروی را هم اضافه کرد که تابستان راهی لیگ ترکیه شد، این وضعیت نشان از شرایط سختی است که مسئولان ذوب آهن باید سریع تر برای آن راه حلی پیدا کنند تا همچون دوره های گذشته تیمی خوب و سرحال در لیگ داشته باشند. در پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان، سپاهان در رده سوم و ذوب آهن در جایگاه پنجم قرار گرفتند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111924/میهمانان-سپاهان-در-فصل-جدید
بستن   چاپ