پیام سپاهان
شکار گاندو در گودال مرگ
جمعه 12 مهر 1398 - 19:36:33
پیام سپاهان - دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان با برتری 3 امتیازی سپاهانی ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، شصت و پنجمین شهرآورد اصفهان عصر امروز و از ساعت 17:05 دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد که در نهایت با پیروزی 2 بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
شرح نیمه نخست اول :
سپاهانی ها که میزبان این دیدار بودند و تاکنون متحمل شکستی نشده بودند به دنبال روند موفق خود بودند برای پیروزی پا به میدان گذاشتند.
شاگردان منصوریان نیز به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برابر سپاهان بودند.
بازی را گاندوها بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی چندبار دروازه نیازمند را تهدید کردند، اما مدافعان سپاهان توپ هایی که مدام به سوی دروازه شلیک می‌شد، دفع می‌کردند.
اما اتفاق غیر منتظره ای برای ذوبی ها در دقیقه 2 رخ داد، بوحمدان مصدوم و به جای او احسان پهلوان به میدان آمد.
اما در ادامه سپاهانی ها سوار بر بازی شدند و موقعیت هایی را بر روی دروازه حریف خلق کردند که راه به جایی نبردند.
این بازی پایاپای در پایان نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
شرح نیمه دوم بازی:
در ابتدای نیمه دوم سپاهان برای رسیدن به گل تغییراتی را در ترکیب خود اعمال کرد.
با بیرون کشیدن حسینی از بازی و آوردن مهدی زاده او را جایگزین امید نورافکن در دفاع چپ کرد، تا نورافکن بتواند یک خط جلوتر و در پست هافبک بازی کند. کومان نیز یک خط جلوتر رفت.
قلعه‌نویی برای خروج از استرس تساوی و بازکردن دروازه تیم شاگردش 6 دقیقه نیاز داشت تا در دقیقه 51 گل پیروزی را با ضربه سر ولسیانی به ثمر برسد.
امید نورافکن که با حضور در خط هافبک به بازی چشم نواز دیدارهای گذشته اش رسیده بود با یک سانتر دقیق توپ را بر روی تیر دوم ذوب آهن ارسال کرد، تا ولسیانی با یک ضربه سر دروازه بهزادی را باز کند.
اما سپاهان باز هم بازی هجومی خود را ادامه دادند، تا در دقیقه 64 در یک ضد حمله بر روی کی‌روش استنلی خطا شود.
ضربه ایستگاهی به دست آمده را امید نورافکن با یک شوت سرکش روانه دروازه بهزادی کرد، اما این سنگربان با یک واکنش فوق العاده توپ را برگشت داد.
توپ برگشتی توسط مرتضی منصوری بر روی دروازه سبزپوشان ارسال کند تا کی روش استنلی با یک ضربه سر برای بار دوم دروازه را باز کند.
پس از این گل ذوبی ها فشار را بر روی دروازه سپاهان بیشتر کردند، تا بلکه بتوانند اختلاف گل را کمتر یا بازی را به تساوی بکشانند اما راه به جایی نبردند.
البته شاگردان منصوریان در دقیقه 83 به یک گل دست پیدا کردند اما توسط داور آفساید اعلام شد تا باز هم نتیجه دو بر صفر به سود زردپوشان باشد.
در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، بازهم ذوب آهن در یک موقعیت عالی، توسط دانیال اسماعیلی فر دروازه سپاهان را به لرزش در آورد.
شوت اسماعیلی فر به تیر افقی نیازمند اصابت کرد تا باز هم دروازه او بسته بماند.
شاگردان منصوریان که نمی‌خواستند در این بازی با اختلاف دو گل زمین را ترک کنند، بازهم حمله کردند اما در وقت های اضافه هم در به ثمر رساندن گل ناتوان بودند تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی با پایان برسد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111876/شکار-گاندو-در-گودال-مرگ
بستن   چاپ