پیام سپاهان
شهردار نطنز هشدار داد
وقوع آتش سوزی های متعدد در مراتع منطقه حفاظت شده کرکس نطنز
یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:20:54 PM
مهر
پیام سپاهان - نطنز - شهردار نطنز گفت: در سال جاری آتش سوزی های متعدد در مراتع منطقه حفاظت شده کرکس رخ داد که توسط آتش نشانان مهار شد، از گردشگران درخواست داریم که در این زمینه دقت بیشتری مبذول کنند.

 علی پیراینده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در نطنز اظهار داشت: همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی در محل ایستگاه آتش نشانی شهرداری نطنز گشایش یافت.
نمایش 200 قطعه از تجهیزات و وسایل آتش نشانی و امداد ونجات
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 200 قطعه از تجهیزات و وسایل آتش نشانی و امداد ونجات به نمایش در آمده است و تا دهم مهرماه به مدت چهار روز پذیرای بازدیدکنندگان است، بر این اساس شهروندان می‌توانند در این مدت از ساعت 7 الی 17 از نمایشگاه دیدن کنند.
شهردار نطنز ابراز داشت: از دیگر برنامه های شهرداری به مناسبت این روز، رژه خودرویی آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری در سطح شهر و غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا با حضور آتش نشانان است.
برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس نطنز
وی افزود: آتش نشانی شهرداری نطنز در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای سطح آگاهی در بین کودکان و نوجوانان، کارگاه های آموزشی را در مدارس و یا محل ایستگاه آتش نشانی برگزار نماید.
پیراینده بیان داشت: ایستگاه آتش نشانی نطنز به غیر از پوشش حوادث سطح شهر، به بخش عمده روستاهای بخش مرکزی شهرستان و محدوده وسیعی از آزادراه و جاده های بین شهری خدمات رسانی می‌کند.
وی گفت: در سال جاری شاهد آتش سوزی های متعددی در مراتع منطقه حفاظت شده کرکس بودیم که در اثر بی احتیاطی برخی افراد رخ داده بود و آتش نشانی نطنز نهایت تلاش خود را در مهار آتش سوزی ها به کار بستند و بر این اساس از گردشگران درخواست داریم که در این زمینه دقت بیشتری مبذول کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111536/وقوع-آتش-سوزی-های-متعدد-در-مراتع-منطقه-حفاظت-شده-کرکس-نطنز
بستن   چاپ