پیام سپاهان
دانشگاه آزاد نجف‌آباد در میان برترین‌های برنامه نویسی کشور
شنبه 6 مهر 1398 - 13:36:30
پیام سپاهان - مسابقات بزرگ ماراتن برنامه نویسان تلفن همراه کشور با کسب مقام دوم توسط تیم دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به پایان رسید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تیم دانشکده کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد توانست از میان 70تیم شرکت کننده از دانشگاه های مختلف کشور، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.
حمید منتظرالقائم شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه، شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور و هدایت آنها به بازار کار کشور را از اهداف اصلی این مسابقات دانست و تصریح کرد: تقویت هویت ملی مبتنی بر توانایی های داخلی، ارائه و آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی در حوزه کسب و کار و پرورش ایده های خلاقانه در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه کشور از مهمترین اهداف این دوره از مسابقات بود.
وی یادآور شد: مارتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور معتبرترین رویداد در این زمینه است و تاکنون برنامه نویسان زیادی از طریق این مسابقات به بازار کار معرفی شده اند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد درباره نحوه برگزاری مسابقه گفت: در این رویداد تیم‌هایی از قبیل، ایده پرداز، برنامه نویس و گرافیست در قالب تیم‌های 2 تا 4 نفره، دو روز فرصت داشتند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طراحی و پیاده‌سازی کرده و به گروه داوری تحویل دهند. در طول مدت برگزاری، تیم‌ها در محل برگزاری مسابقه قرنطینه بوده و تیم‌های داوری و مشاور بر نحوه عملکرد آن‌ها نظارت کامل داشتند و در پایان تیم‌های برتر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
سید علی‌اکبر معینی، هادی داتلی بیگی و محمدحسین محمدی اعضای تشکیل دهنده تیم دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد هستند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111467/دانشگاه-آزاد-نجف‌آباد-در-میان-برترین‌های-برنامه-نویسی-کشور
بستن   چاپ