پیام سپاهان
در قالب یک مقاله بررسی شد؛
تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر هوش هیجانی
چهارشنبه 3 مهر 1398 - 18:02:33
پیام سپاهان -

در دنیای امروز که تکنولوژی های مختلفی برزندگی افراد سایه افکنده است و انسان ها را وارد دنیای متفاوتی می کند، بازی های رایانه ای با افزایش دشواری ها و پیچیده شدن حل مسئله بازی، روز به روز محبوبیت خاصی را در بین بازیکنان ایجاد می کند
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، ناهید خدادادی در مقاله ای با راهنمایی محسن نیازی به "بررسی تاثیر بازی های رایانه ای برهوش هیجانی" پرداخت.
در دنیای امروز که تکنولوژی های مختلفی برزندگی افراد سایه افکنده است و انسان ها را وارد دنیای متفاوتی می کند، بازی های رایانه ای با افزایش دشواری ها و پیچیده شدن حل مسئله بازی، روز به روز محبوبیت خاصی را در بین بازیکنان ایجاد می کند؛ رسانه ای فرهنگی که تاثیر زیادی بر هوش هیجانی و اجتماعی بازیکنانش می گذارد.
این مقاله با هدف تاثیر بازی های رایانه ای بر هوش هیجانی افراد و همچنین پیامدهایی که این بازی ها بر روی زندگی افراد انجام شد.
کارشناسان معتقد هستند بازی های رایانه ای علاوه بر پیامدهای مثبت، پیامدهای منفی نیز دارد که تاثیرمخرب بر هوش هیجانی همچون افزایش خشونت، انزوا و تاثیر بر روابط میان افراد در محیط های اجتماعی، خانوادگی، مدرسه و کار از جمله پیامدهای بازی های رایانه ای است.
افزایش پیامدهای منفی در نتیجه بازی های رایانه ای باعث شد تا در این مقاله به بررسی تاثیر بازی های رایانه ای بر هوش هیجانی پرداخته شود.
به گزارش ایسنا، این مقاله در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها ارائه شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111226/تاثیر-بازی‌های-رایانه‌ای-بر-هوش-هیجانی
بستن   چاپ