پیام سپاهان
معاون فنی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان:
93 پروژه آموزشی در استان اصفهان به آموزش و پرورش تحویل شده است
دوشنبه 1 مهر 1398 - 18:33:28
پیام سپاهان - کاشان - معاون فنی اداره‌کل نوسازی اصفهان ضمن اشاره به تخصیص بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آموزشی در سال جاری گفت: 93 پروژه آموزشی در اصفهان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مجید نسیمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری 93 پروژه به آموزش و پرورش تحویل داده شده است، اظهار داشت: پروژه های مختلفی نیز در طول سال جاری به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.
وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد پروژه های آموزشی با مشارکت دولت و مردم و حدود 40 نیز صرفا مردمی است، افزود: بیش از 900 کلاس با این پروژه ها تحویل آموزش و پرورش می شود در حالی که حدود 30 درصد مدارس استان اصفهان نیاز به مقاوم سازی دارند.
معاون فنی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار برای این 93 پروژه هزینه شده است، ابراز داشت: تعدادی از این پروژه ها سالن های ورزشی است اما 90 درصد از این پروژه ها شامل افتتاح واحدهای آموزشی است.
به گزارش مهر، 11 پروژه آموزشی خیرساز در کاشان با حضور مسئولان این شهرستان و معاون فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان به بهره برداری رسید و زنگ مهر نیز به صورت نمادین در مدرسه حاج احمد لاجوردی به صدا درآمد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111049/93-پروژه-آموزشی-در-استان-اصفهان-به-آموزش-و-پرورش-تحویل-شده-است
بستن   چاپ